به مناسبت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی صادر شد:

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

پیام محمد دستورانی مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان خطاب به معلمان و مربیان پرورشی به شرح زیر است::

بسم الله الرحمن الرحیم

«امورتربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است. مقام معظم رهبری مدظله العالی»

افق تابناک انقلاب در پرتو تعالیم، معارف و آموزه های بلند و آسمانی دین مبین اسلام، محقق گردید. امور تربیتی به عنوان مهم ترین تجلیگاه زیباترین زمینه رشد و بالندگی این فرهنگ ناب و انسان ساز، با مجاهدت، حضور و عزم و اراده راسخ مربیان ارزشمند، راه پرحلاوت تریبت را در عرصه تعلیم و تربیت ایران سرافراز پیموده است و دستاوردهای سترگ و فعالیت های ارزنده آنان، در آستان نظام تعلیم و تربیت چون ستاره ای می درخشد. کارکردهای تاثیرگذار و اندیشه های ماندگار مربیان دلسوز، رشد و تعالی دانش‌آموزان را برای نیل به درجاتی از «حیات طیبه» و زندگی سرشار از طراوت و سرزندگی مهیا ساخته است .

روز هشتم اسفند، سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی، فرصتی است تا به صورت جدی تر در موضوع تربیت اسلامی ورود نماییم. امروز با سپری شدن بیش از سه دهه از بنیانگذاری این جایگاه رفیع درسایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با دل نهادن به نوای دلنشین دولت تدبیر و امید، بیش از پیش مجالی تاریخی و شایسته برای نقش آفرینی فعال در حوزه های فرهنگی و تربیتی آماده شده است.

در سالروز شکل گیری این نهاد ارزشمند و هفته تربیت اسلامی، از تلاش ها و کوشش های صادقانه همکاران مخلص در آموزش و پرورش استان دین مدار و دانش پرورسمنان که ایفاگر نقش تربیتی برای دانش آموزان عزیز می باشند، به ویژه مربیان و مشاوران پرتلاش و دلسوزدر عرصه امورتربیتی و پرورشی مدارس، قدردانی و این روزهای خجسته را به محضرشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

محمد دستورانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار