آلبوم موسیقی پرسپولیس منتظر امضای مدیرعامل!

تهران (پانا) - نزدیک به دو سال پیش آلبوم موسیقی پرسپولیس به خوانندگی داریوش خواجه‌نوری آماده انتشار در بازار موسیقی بود اما اتفاقاتی برای این آلبوم افتاد که پس از دو سال همچنان خبری از انتشار این آلبوم نیست.

کد مطلب: ۸۰۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آلبوم موسیقی پرسپولیس منتظر امضای مدیرعامل!

خواجه نوری دو سال پیش آلبوم موسیقی پرسپولیس را آماده انتشار کرد و حتی در یکی از بازیهای آسیایی پرسپولیس و در جمع هواداران این تیم این ترانه ها را خواند که با استقبال مخاطبان موسیقی و طرفداران پرسپولیس مواجه شد ، اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری از انتشار این آلبوم موسیقی نیست.

تنها راه حل انتشار این این ترانه یا سرود که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران برای یک باشگاه فوتبال خوانده شده است، امضای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

این اولین سرود رسمی برای یک تیم در فوتبال ایران و همین طور در آسیا است، چون آسیایی‌ها بر خلاف اروپایی‌ها سرود رسمی برای تیم‌هایشان ندارند .

در این سرود اسطوره‌های ۴ دهه یک تیم در آن خوانده‌اند، چنین چیزی در هیچ جای دنیا و در هیچ تیمی اتفاق نیاقتاده است .

علی پروین، شیث رضایی، محمود خوردبین، میثاق معمارزاده، مجتبی محرمی، محسن خلیلی، مجتبی کرمانی مقدم، افشین پیروانی، علی انصاریان، مهدی مهدوی کیا، فرشاد پیوس، بهروز سلطانی، محمد پنجعلی، محسن آشوری، رضا شاهرودی، محمدخاکپور، ادموند بزیک، نیما نکیسا و حمید درخشان خواننده‌های این قطعه هستند .

یادآور می شود، موسیقی این آلبوم را داریوش خواجه نوری و محمد علی ساخته است و همچنین محمد علی به تنهایی آن را تنظیم کرده است.

سرود پرسپولیس سبک پاپ دارد ولی در آن از ارکستر بزرگ استفاده شده است و ساز‌های زهی در آن حرف اول را می‌زنند .

یادآور می شود، عدم امضاء این آلبوم به این دلیل است که هم اکنون باشگاه پرسپولیس توسط سرپرست مدیریت می‌شود و باید منتظر ماند تا حکم مدیرعاملی گرشاسبی امضاء شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار