فرماندار بناب:

چهارمین جشنواره کباب بناب به‌ صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

بناب(پانا) - فرماندار بناب گفت: چهارمین جشنواره کباب بناب به‌ صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۱۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین جشنواره کباب بناب به‌ صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

امین رفیعی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب با اشاره به همزمانی میزبانی استان آذربایجان شرقی برای رویداد تبریز۲۰۱۸ با جشنواره کباب بناب اظهار کرد: جشنواره چهارم کباب بناب به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

وی رسیدگی به وضعیت بهداشتی واحدهای عرضه کننده کباب را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای تهیه زیرساخت های مربوط به بین المللی برگزار شدن این جشنواره ضروری است همچنین اکیپ بازرسی همچنان فعال بوده و بر اماکن عرضه کننده کباب نظارت دقیق و جدی دارد.

فرماندار بناب با تأکید بر ضرورت ثبت دبیرخانه دایمی جشنواره کباب در شهرستان بناب تصریح کرد: با ایجاد دبیرخانه دایمی، هر فردی که اقدام به فروش و عرضه کباب کند، لازمه اش این است که مجوزهای لازم برای فعالیت در این صنف را از دبیرخانه جشنواره اخذ کرده و با عنوان و نام کباب بناب بازی نشود.

رفیعی خاطرنشان کرد: کباب بناب ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر داشته و این شهرستان با داشتن ۶۳ اثر تاریخی ثبت شده در شهرستان در کنار ظرفیت کباب می تواند در جذب گردشگر موفق عمل کند.

وی در ادامه از تشکیل ۱۰ کمیته برای ارائه خدمات به مسافران در تعطیلات ایام نوروز خبرداد و خواستار همکاری و هماهنگی لازم بین تمام دستگاه ها برای ارائه خدمات بیشتر به مردم به ویژه مسافران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار