برگزاری جلسه شورای اشتغال در ورامین

ورامین (پانا) - با حضور فرماندار شهرستان ورامین ، جلسه شورای اشتغال شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۱۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اشتغال در ورامین

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، در این جلسه که با حضور فرماندار ، اعضای کارگروه اشتغال ، مسئولان کمیته امداد و مدیران بانک های عامل شهرستان ورامین برگزار شد ، راه های رفع موانع ارائع تسهیلات به مددجویان کمیته امداد بررسی شد .

فرماندار ورامین در این جلسه گفت : یکی از مهمترین برنامه های نظام در رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد ، توانمندسازی آنان و ارائه تسهیلات مختلف در قالب کارآفرینی و تهیه مسکن است .

محمدرضا یوسفی اظهار کرد: در اجرا طرح های توانمند سازی مددجویان ، تسهیلات مناسبی در اختیار مددجویان و افراد نیازمند قرار می گیرد ولی با توجه به آن که این افراد در تأمین وثیقه و ضامن با مشکلاتی مواجه میباشند، لازم است تا بانک های عامل راهکارهای مناسب برای تسهیل کردن امور اداری برای دریافت این تسهیلات ارائه دهند .

وی بیان کرد: هر چند که رعایت قانون در تمامی فعالیت ها اولویت انجام امور است ،ولی می توان با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره گیری از توان مردمی به ویژه خیرین و متنفذین ، مشکل تضامین بانکی را برطرف کرد .

یوسفی با اشاره به نقش موثر مردم در اجرای فعالیت های خیرخواهانه گفت : در جریان زلزله کرمانشاه ، مردم ورامین با جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک های انسان دوستانه و ارسال به این مناطق ثابت کردند که می توانند در مواقع ضروری یاریگر یکدیگر باشند .

وی تصریح کرد: در خصوص تضامین بانکی تسهیلات مددجویان نیز باید با همکاری مردم ، راهکارهای قانونی را پیش بینی کرد تا بتوان مشکلات این بخش از جامعه را برطرف کرد.

/خبرنگار:مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار