مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

رقابت 214هنر جوی استان در مسابقات علمی کاربردی

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 214 هنرجوی دختر و پسر برگزیده در شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش استان شرکت کردند، که از این تعداد 124نفر پسر و مابقی دختر هستند.

کد مطلب: ۸۰۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 214هنر جوی استان در مسابقات علمی کاربردی

عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: این دوره از مسابقات در 17 رشته مهارت و با نظارت ناظرین استانی در 12 حوزه آزمون شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد.


وی، بروز خلاقیت های علمی و عملی؛ تقویت رقابت جویی و رقابت پذیری، آشنایی اقشار جامعه با ظرفیت های هنرستانهاوتوانمندی های هنرجویان کار دانش؛ترویج فرهنگ کار و مهارت آموزی؛ فراهم آوردن زمینه بهبود کیفیت آموزش های مهارتی، ایجاد اشتغال پایداردراستان،تربیت نیروی متعهد،تولیدثروت وتوانمندسازی هنرجویان ازمهمترین اهداف برگزاری مسابقات علمی کاربردی است.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به کسب 11 رتبه برتر کشور توسط هنرجویان هنرستان های کار دانش استان در دو دوره گذشته، تصریح کرد: از هر شته مهارت 8 هنرجوی برتر به مرحله عملی استانی که نیمه اول اسفند ماه سال جاری در بیرجند برگزار می شود، راه می یابند.


لامعی بومی سازی رشته های موجود در هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای، با توجه به نیازهای شغلی استان را یکی از رویکرها و اولویت های آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار