شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی هنرستان های کاردانش برگزار شد

خرم‌آباد (پانا) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان از برگزاری آزمون تئوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی هنرستان های کاردانش استان با شرکت ۲۶۵ نفر از هنرجویان دختر و پسر در ۱۸ رشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی هنرستان های کاردانش برگزار شد

نصراله بازگیران افزود: ، با عنایت به نقش مطلوب رقابت های علمی ،عملی در بروز خلاقیت های هنرجویان و تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری و آشنایی جامعه با توانمندی های هنرجویان هنرستان های کاردانش و اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی ، آزمون تئوری استانی شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی هنرستان های کاردانش برگزار شد .

وی خاطر نشان کرد : این مسابقات در ۳ مرحله شهرستانی ، استانی و کشوری با هدف تقویت روحیه‌ی رقابت پذیری و شکوفایی استعدادهای بالقوه هنرجویان و اشاعه‌ی فرهنگ کار و مهارت آموزی و کیفیت بخشی به آموزش‌های مهارتی در هنرستان‌های کاردانش برگزار می‌شود.

بازگیران تاکید کرد : در مرحله‌ی استانی آزمون تئوری هنرستان های کاردانش ۲۶۵ نفر از هنرجویان دختر و پسر در ۱۸ رشته به رقابت پرداختند که پس از احصاء نمرات آزمون تئوری و آزمون عملی ، در هر رشته 2نفر معرفی خواهد شد که فروردین ماه 97 به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار