تقدیر وزیر آموزش و پرورش از استان خراسان جنوبی

بطحایی: خلق بیش از 3 میلیون اثر در پرسش مهر نشانه تلاش برگزارکنندگان این رویداد مهم فرهنگی است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش خلق بیش از 3 میلیون و 776 اثر توسط دانش‌آموزان، اولیا و دانشجو معلمان در هفدهمین دوره پرسش مهر با موضوع نفی خشونت را نشانه تلاش برگزارکنندگان این رویداد مهم فرهنگی دانست.

کد مطلب: ۸۰۱۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی: خلق بیش از 3 میلیون اثر در پرسش مهر نشانه تلاش برگزارکنندگان این رویداد مهم فرهنگی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سیدمحمد بطحایی با ارسال یک لوح تقدیر از برگزاری شایسته­ هفدهمین دوره­ پرسش مهر در خراسان جنوبی قدردانی کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است: برادر ارجمند جناب آقای لامعی، مدیر کل محترم آموزش و پرورش خراسان جنوبی با سلام،

وزارت آموزش و پرورش مهم ترین نهاد تعلیم و تربیت آینده سازان کشور و متولی فرایند تعلیم و تربیت در همه ساحت های تعلیم و ترببیت است، رشد و توسعه نظام مبتنی بر معیار اسلامی، فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی و زمینه ساز جامعه جهانی عدل مهدوی با برخورداری از توانمندی های ممتاز، مدیون تلاش گسترده و عمیق، مدیران،معلمان، همکاران و متخصصانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ی سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند.

برگزاری هفدهمین پرسش مهر، با موضوع نفی خشونت با ارائه بیش از 3 میلیون و 776 اثر خلق شده توسط دانش آموزان، اولیا و دانشجو معلمان نشانه تلاش برگراز کنندگان این رویداد مهم فرهنگی است. بدین وسیله از خدمات صادقانه ی شما در برگزاری شایسته هفدهمین دوره ی پرسش مهر، صمیمانه تشکر و قدر دانی می نمایم و سلامت و توفیق روزافزونتان را در استمرار خدمت به آموزش و پرورش نسل جوان کشور از درگاه حق تعالی خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار