حمایت قاطعانه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

تبریز(پانا):نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دوره ابتدایی حمایت کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت قاطعانه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

مسعود پزشکیان در واکنش به مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر از حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی از دوره ابتدایی گفت: امروز روند آموزش در دنیا تغییر کرده و جداسازی دانش آموزان از نظر علمی مردود شناخته شده است.
وی ادامه داد: ما باید با همفکری و همراهی هم محیط آموزشی کشور را دگرگون کنیم و قطعا شاداب سازی فضای مدارس و برخورداری برابر دانش آموزان از آموزش سبب موفقیت بیشتر سیستم آموزشی کشور خواهد شد.

پزشکیان تصریح کرد: در این راستا بنده بعنوان نماینده مردم از این مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش و اقدام جدی اخیر وزیر آموزش و پرورش قاطعانه حمایت می کنم و معتقدم جداسازی دانش آموزان به نفع تعلیم و تربیت نیست و تمامی دانش آموزان باید از آموزش های برابر برخوردار شوند.

وی در خاتمه با اشاره برخی فضاسازی مخالفان که اکثر از موسسات آموزشی می باشند، گفت: این ها به فکر دانش آموزان و تعلیم و تربیت کشور نیستند و تنها بفکر پر کردن جیب خود به هر طریق ممکن می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار