معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

جلسه ستاد اسکان نوروزی استان البرز برگزار شد

کرج (پانا)- ستاد اسکان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش البرز تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۰۰۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد اسکان نوروزی استان البرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، مراد مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ضمن تقدیر از زحمات کلیه همکارانی که سنوات و دوره های گذشته با ستاد اسکان فرهنگیان مشارکت داشتند گفت: با توجه به در پیش بودن نوروز و اسکان فرهنگیان، از همکاران ستاد خواست تا برای حضور مستمر و همکاری مداوم در خدمت رسانی به میهمانان استان اهتمام ورزند.

وی افزود: اسکان یک طرح ملی است و تلاش و همکاری همه مدیران و عزیزان مناطق و مدیران مدارس را می طلبد تا این طرح به شایستگی انجام شود تا منزلت معلم حفظ شود . همکاران استان ، با همه مشکلات پیش رو، می بایست با تلاش و حضور مستمر در خدمت رسانی بهتر به فرهنگیان مشارکت کنند، ولی برای همکاری با این امر خطیر هیچگونه اجباری نیست و همکارانی که امکان حضور در ایام تعطیلات دارند با ستاد اسکان همکاری نمایند و در صورت مشخص نمودن ایام حضور، حتما در زمانهای معین حضور پررنگ داشته باشند.

مالمیر در ادامه گفت: امسال دو پایگاه اسکان در دو منطقه ناحیه 1 کرج ( مرکز رفاهی قلم ) و ناحیه 4 کرج ( مرکز رفاهی ایرانمهر ) برای پذیرش مسافرین در نظر گرفته شده است تا مسافرین برای اسکان به این دو مرکز مراجعه و از انجا به محلهای اسکان معرفی شوند. چهار نوع ظرفیت برای اسکان در کشور وجود دارد. کلاسهای ( نوع ویژه ، الف ، ب ، ج ) که در این استان با همت همکاران و حمایتهای وزارت و مدیرکل، تمامی کلاسها یا از نوع ویژه هستند یا از نوع الف. که با توجه به وجود امکانات این استان در اسکان فرهنگیان، موفق به کسب مقام برتر در کشور شدیم .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: برای قدردانی از تلاش سرایداران ساعی که در تابستان گذشته با ستاد اسکان همکاری کردند به همراه خانواده به زیارت امام هشتم مسلمین، با امکانات کامل و بدون هزینه به مشهد الرضا مشرف شدند.

در ادامه فرامرزی رئیس اداره تعاون و رفاه استان گفت: در استان 160 کلاس برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شده است که 70کلاس آن از نوع ویژه و 90کلاس از نوع ( الف ) می باشد. علاوه بر این، تعداد 6 خانه معلم در سطح استان با ظرفیت 206 نفر برای مراجعه میهمانان آماده خدمت رسانی می باشند.

وی افزود: رزرو اینترنتی اسکان نوروزی از 4/12/96 آغاز و تا 20/12/96 ادامه دارد و از 28/12/96 پذیرش حضوری برای میهمانان امکان پذیر میباشد.

فرامرزی در پایان گفت: جلسه آموزشی و هماهنگی سرایداران نیز در تاریخ 12/12/96 برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار