روز انتقام؛ نبرد کابوس‌ها در فولادشهر

تهران (پانا) – امروز ذوب آهن در شرایطی میزبان لوکوموتیو تاشکند است که هم بدنبال ادامه روند موفقیت‌هایش مقابل ازبک‌ها خواهد بود و هم نگاهی به گرفتن انتقام همشهری‌اش از این تیم ازبکستانی دارد.

کد مطلب: ۸۰۰۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
روز انتقام؛ نبرد کابوس‌ها در فولادشهر

در اولین روز از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن در شرایطی باید به میزبانی ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف لوکوموتیو ازبکستان برود که در هفته اول مقابل الدحیل قطر شکست خورده اما تیم ازبکستانی در دیداری پرگل الوحده را 5 بر صفر شکست داده است.

این دو تیم برای اولین بار در تاریخ مقابل هم صف آرایی خواهند کرد اما در پیش از این سابقه رویارویی با تیم‌های ایرانی و ازبکستانی در پرونده لوکوموتیو و ذوب آهن وجود دارد.

لوکوموتیو تاکنون 6 بار مقابل تیم‌های ایرانی استقلال تهران، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستانی به میدان رفته که حاصل این دیدارها 2 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست، 5 گل زده و 5 گل خورده، بوده است. نکته جالب توجه در بازی‌های لوکوموتیو مقابل تیم‌های ایرانی این است که هر دو پیروزی این تیم در دیدار با سپاهان تیم اصفهانی رقم خورده است و این تیم خاطره خوبی از دیدار در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان دارد. دیدار سپاهان و لوکوموتیو در فولاد شهر با برد 2 بر صفر تیم ازبکستانی تمام شد.

اما در مقابل ذوب آهن در تاریخ خود 7 بار با تیم‌های ازبکستانی روبرو شده که حاصل این بازی‌های 5 برد، یک تساوی و یک باخت، 13 گل زده و 5 گل خورده برای ذوب آهن اصفهان بوده است. در حالی که ذوب آهن در 3 بازی آخر خود که همگی مقابل بنیادکار بوده با برد زمین را ترک کرده است، از آخرین شکست این تیم اصفهانی مقابل ازبکستانی‌ها بیش از 12 سال می گذرد. تنها باخت ذوب آهن در دیدار با ازبک‌ها به سال 2004 و دیدار با تیم پاختاکور برمی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار