در گفت‌و‌گو با پانا

امین حیایی: قصه فیلم‌های جشنواره امسال به سمت امید به آینده رفته است

تهران (پانا) - امین حیایی، بازیگرسینما و تلویزیون که با دو فیلم دارکوب و شعله‌ور در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشت، معتقد است،در سال جاری بارقه امید در فیلم‌های جشنواره فجر وجود داشته و قصه فیلم‌های جشنواره امسال به سمت امید به آینده رفته است.

کد مطلب: ۸۰۰۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امین حیایی: قصه فیلم‌های جشنواره امسال به سمت امید به آینده رفته است

امین حیایی بازیگر فیلم «دارکوب»‌ درگفت‌وگو با پانا با اشاره به این فیلم گفت: دارکوب جزء بهترین و متفاوت‌ترین کارهای من بوده و امیدوارم اتفاقات خوبی در زمان اکران برای این فیلم بیفتد.

وی با اشاره به تغییر روند بازیگری‌اش از گونه طنز و کمدی به سمت فیلم‌های اجتماعی اظهار کرد: بازی در هر سبکی جذابیت‌های خاص خودش را دارد، در فیلم‌های جدی فقط کمی پشت صحنه بگو بخند داریم اما کار طنز در هرحال جذاب است، اصولاً هر دو سبک را دوست دارم و نظرات مردم برای من خیلی مهم است.

این بازیگر افزود: امسال در سه فیلم جدی و اجتماعی به ایفای نقش پرداختم که از این میان، دو فیلم به جشنواره فجر رسید و متاسفانه یکی از آنها به جشنواره نرسید.

حیایی درباره احیای سینمای امید در ایران گفت: فکر می‌کنم بیشتر فیلمنامه‌ها جهتی داشتند که در واقع در روند نوشتاریشان امید را به وجود آوردند و احساس می‌کنم که سینما به سمت امید بیشتر رفته و این سینما را نه تنها مردم بلکه ما سینماگران نیز نیاز داریم.

بازیگر فیلم دارکوب درباره اینکه امسال، سال جدیدی از لحاظ کاری بعد از بازی در فیلم‌های «شعله ور» و «دارکوب» است، گفت: بازی من در فیلم‌های جشنواره بسیار متفاوت بود. فرصت نکردم تمام فیلم‌های جشنواره را ببینم اما مطمئنم فیلم‌های خوبی داشتیم و داوران خوبی هم در این دوره از جشنواره حضور داشتند و از اینکه بین نامزدهای دریافت سیمرغ جشنواره حضور داشتم و توانستم دیپلم افتخار این رویداد هنری را دریافت کنم خیلی خوشحال هستم.

حیایی درباره نظر منتقدان که در 20 دقیقه نخست فیلم دارکوب داستان این فیلم مشخص می‌شود، گفت: من نیز برای نخستین بار در جشنواره فجر این فیلم را می‌دیدم. وقتی این فیلم را دیدم به عنوان یک تماشاگر همین نظر را پیدا کردم و زمانی که بیشتر به فیلم توجه کردم داستان کمی برایم مشخص شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار