امام جمعه خوسف:

حضور مردم در 22 بهمن، پاسخ دندان شکنی به دشمن داد

نماز جمعه این هفته خوسف با حضور امت حزب ا... و همیشه در صحنه شهرستان در محل مسجد جامع مصلای نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی اقامه شد.

کد مطلب: ۷۱۳۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناازخراسان جنوبی، حجت الاسلام حامد شاهبیکیامام جمعه خوسف با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی تماشایی 22 بهمن گفت: همه قشرهای مردمی و مسئولان با انگیزه مضاعف و حضور کمی و کیفی خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب دادند ، آنها را ناامید کردند و نشان دادند که ملت و کشور ما بر سر شعارها و اهداف اولیه انقلاب خود هستند و شاهد بودیم که مقام عظمای ولایت نیز از همه ملت ایران در این رابطه تشکر کردند.


حجت الاسلام شاهبیکی افزود: دشمنان انقلاب که مدتهاست با برنامه ریزی خود و هزینه چندین میلیون دلاری و ایجاد فتنه می خواستند انقلاب و نظام را ناکارآمد جلوه دهند و باعث ناامیدی و یاس مردم را فراهم کنند ، با حرکت انقلابی و حضور تماشایی مردم در 22 بهمن به شکست مبدل شدو یک بار دیگر نیز ناامید شدند.


شاهبیکی از حضور حضرت آیت ا... رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مجلس خبرگان رهبری ، آیت ا... عبادی نماینده ولی فقیه در استان و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهرستان خوسف و از حضور و استقبال پرشور مردم تقدیر کرد .


وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه ما الگو است چه در بحث نماز ، قرآن ، زندگی ، همسرداری، فرزند پروری ، ولایت مداری و دفاع از ولایت و حق و... لذا بر همه ما فرض است به عنوان یک مسلمان در مجالس و مراسم عزای آن حضرت پرشور شرکت کنیم و با برپایی مجالس عزا و عزاداری و حرکت هیئت های مذهبی تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار