«المپیک زمستانی و اتحاد دو کره» از نگاه شبکه پرس تی وی

تهران (پانا) - اتحاد کره شمالی و کره جنوبی به بهانه برگزاری المپیک زمستانی از جمله موضوعاتی است که در برنامه این هفته «ما مردم» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

کد مطلب: ۷۱۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، عاطفه سادات دربندی تهیه کننده این برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: در برنامه این هفته «ما مردم» ابتدا به بررسی موضوع استعفای رابرت پورتر و دیوید سورنسن دو نفر از یاران ترامپ به خاطر بدرفتاری با همسرانشان می پردازیم. در این زمینه پیرامون تعریف و تمجید ترامپ از این دو نفر بدون هیچ اشاره ای به همسران آنها و ظلمی که به آنها تحمیل شده بحث و گفت و گو می کنیم و در این راستا به وضعیت حقوق زنان در آمریکا اشاره خواهیم کرد.
دربندی افزود: این موضوع با حضور پام بیلی، کارشناس نظارت بر حقوق بشر یورو مید مورد بررسی قرار می گیرد و از جمله محورهای مورد گفت و گو می توان به «عدم همدردی ترامپ با قربانیان همسرآزاری»، «نگاهی به فعالیت های مردمی جنبش Me Too ، «پیامدهای افزایش تحمل خشونت های جنسی و خانگی در آمریکا« و «نابرابری جنسیتی در ایالات متحده» اشاره کرد.
دربندی همچنین پرداختن به اتحاد و دوستی دو کره به ویژه در دوران المپیک زمستانی را دیگر موضوع مورد بررسی در برنامه این هفته «ما مردم» عنوان کرد و ادامه داد: کریستین هنگ، استادیار و کارشناس مطالعات بحرانی اقیانوس آرام در دانشگاه آمریکایی- آسیایی UC-سانتاکروز و عضو شورای هماهنگی کمپین ملی پایان دادن به جنگ کره، پیرامون تاثیر پایان یافتن تنش میان دو کره در ایجاد شکاف بین سئول و واشنگتن به بحث و گفت و گو خواهد پرداخت. «عدم تمایل واشنگتن به حل مسالمت آمیز تنش بین دو کره» از جمله محورهایی است که در این بحث مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.
بهمن نورایی اجرای این برنامه را بر عهده دارد و احمدرضا محمودیان (کارگردان هنری)، حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی (نویسندگان)، شهرزاد خانی پور (دستیار تهیه)، عادل عباسی (تدوینگر)، حامد عزیزی (گرافیست)، معصومه عابدینی (هماهنگ کننده) و سوزان مدرس (گزارشگر نیویورک) از دیگر عوامل تهیه برنامه هستند.
برنامه «ما مردم» یکشنبه 29 بهمن ماه ساعت 12:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن دوشنبه ساعت 07:00 و 23:00 ، سه شنبه ساعت 17:00 و چهارشنبه ساعت 10:00 پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار