ویژه برنامه های ایام فاطمیه در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار می گردد

شهرری (پانا)- به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام برگزار می شود.

کد مطلب: ۷۱۳۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، این مراسم با حضور باشکوه زائران و مجاوران حرم مطهر، به مدت 5 شب از شنبه 28 بهمن ماه تا چهارشنبه 2 اسفند ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین مقدّسی خواهد بود و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت نیز در این مراسم به مرثیه سرایی و اجرای مراسم عزاداری در رثای یگانه دخت نبی مكرم اسلام(ص) خواهند پرداخت.

در روز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) بعد از نماز ظهر و عصر نیز مراسم سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اخوان و مرثیه سرایی کاظم غفار نژاد در مصلای آستان مقدّس برگزار خواهد شد.

همچنین به همّت اداره کل برنامه های فرهنگی آموزشی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام، هیأت کودکان فاطمی در سالن اندیشه جوان واقع در صحن مصلای حرم حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 30 بهمن ماه اقامه عزا می کند و اجرای برنامه ویژه کودکان، مرثیه سرایی، تواشیح و سخنرانی از برنامه های این مراسم خواهد بود.

لازم به ذکر است که از دیگر برنامه های آستان همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برپایی جلسه سبک زندگی اسلامی با الگوی فاطمی ویژه بانوان است که در این جلسه فرهمند پور سخنرانی خواهد کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار