رییس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برای مقابله با موج رسانه های دیجیتال، باید سواد رسانه ای را در کشور ارتقاء دهیم

رییس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جمع مدیران و فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استان سمنان، از صدور ٣٦٠ هزار کد شامد برای فعالان فضای مجازی در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، سید مرتضی موسویان، با تاکید بر اینکه شامد، کد منحصر به فردی می باشد که با آن فعالان در این فضا شناخته می شوند، اظهار داشت: از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضا و محتوای دارای کد شامد، سالم، مفید و ایمن است و آنهایی که کد شامد ندارند، از نظر ما در این فضا نیستند.

وی با بیان اینکه ایجاد انجمن فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در استان سمنان، اقدام بسیار مناسبی می باشد، افزود: ضرورت ایجاد این انجمن ها احساس می شود و این مرکز پیش نویس آیین نامه ای را در دست تدوین دارد، تا بر اساس آن در استانها، شورایی با ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل بگیرد.

رییس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه تحقق شبکه ملی اطلاعات در کشور از دغدغه های مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: رسانه های سنتی در حال حاضر از رسانه های مدرن شکست خورده اند و امروز کسانی موفق ترند که در فضای مجازی موج آفرینی می کنند.

موسویان گفت: برای مقابله با موج رسانه های دیجیتال و فضای مجازی باید سواد رسانه ای را در کشور ارتقاء دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار