کنگره شهید شاخص دانش‌آموز

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش: فرهنگیان مدیریت جهادی و فرهنگ رشادت را به نسل بعد منتقل کنند

یزد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌ و پرورش در کنگره شهید شاخص دانش‌آموز وظیفه فرهنگیان را انتقال فرهنگ ایثار رشادت، ساده زیستی و مدیریت جهادی به نسل های بعد برشمرد.

کد مطلب: ۷۱۲۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا کاظمی در کنگره ملی معرفی شهید شاخص بسیج دانش‌آموزی کشور شهید محمدحسین ذوالفقاری با حضور میهمانانی از سراسر کشور به میزبانی استان یزد برگزار شد؛ بیان داشت: مهمترین چیزی که امروز ملت ایران باید به آن توجه داشته باشند حفظ اقتدار نظامی، سیاسی وعلمی کشور و تمام دستاوردهای انقلاب است.

وی در ادامه افزود: این دستاوردها میراث خون شهدایی همچون شهید محمد حسین ذوالفقاری است و ایران و ایرانی به آن افتخار می کند.

کاظمی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی، شرح داد: امروزه ملت ایران توانسته اند با هدایت های مقام معظم رهبری و پیوند ملت با ولایت، دشمن را شکست دهند هرچند دشمن نیز در تمام این سال ها بیکار نبوده است.

وی مهم ترین نیاز جامعه آموزش و پرورش را حفظ پیوند افکار و ارزش ها دانست و افزود: فرهنگیان مهم ترین نقش را در حفظ این پیوند دارند و وظیفه آن ها در این مسیر آن است که فرهنگ ایثار رشادت، ساده زیستی، مدیریت جهادی و نماز اول وقت را به نسل های بعد منتقل کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی کشور در ادامه بیان کرد: فرهنگ اسلامی، هویت انقلابی و غیرت دانش اموزان ما به شدت مورد حمله دشمن قرار گرفته است و معلمان باید رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار