از اهداف مهم نظام ارائه خدمات به روستاها است

استاندار لرستان گفت: یکی از اهداف نظام را ارائه خدمات به روستاها عنوان کرد و گفت: این خدمات‌دهی ادامه دارد و امکاناتی که اکنون روستاها دارند قابل مقایسه با قبل نیست.

کد مطلب: ۷۱۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، موسی خادمی در مراسم گازرسانی به هشت روستای شهر چالانچولان دورود و دو روستای قرق و ولیان بروجرد ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: معتقد نیستیم آنچه انجام شده متناسب با شایستگی مردم است.
وی اضافه کرد: دولت در حد توان و امکانات خدمات ارائه می‌دهد و این روند ادامه دارد.
خادمی یکی از اهداف نظام را ارائه خدمات به روستاها عنوان کرد و گفت: این خدمات‌دهی ادامه دارد و امکاناتی که اکنون روستاها دارند قابل مقایسه با قبل نیست.

استاندار لرستان تصریح کرد: امروز به عنوان خدمتگزار دولت به همراه مردم باید آرامش و رفاه را مهیا کنیم اما همه امور با دولت نبوده و تنها تهیه زیرساخت‌ها را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه کم و بیش در روستاها امکانات زیرساختی فراهم شده است، گفت: علت مشکلات اقتصادی و اشتغال تنها با دولت نیست چراکه استخدام‌ها تماما از ظرفیت دولت خارج است و اینجاست که مردم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد زمینه‌های لازم در بخش کشاورزی، صنایع دستی و ... می‌توانند اشتغال و اقتصاد پویا ایجاد کنند.
خادمی بیان داشت: دولت هم با ارائه تسهیلات لازم حمایت‌های لازم را خواهد داشت.


استاندار لرستان با بیان اینکه دولت با ارائه خدمات خصوصا گازرسانی زمینه رفاه را برای مردم برقرار می‌کند، ادامه داد: گازرسانی به حفظ جنگل‌ها کمک زیادی می‌کند. تعدادی از روستاها که گازرسانی نشده قطعا در آینده‌ای نزدیک گازدار خواهند شد.

وی با اشاره به پروژه گازرسانی هشت روستای شهر چالانچولان دورود و دو روستای قرق و ولیان بروجرد اظهار داشت: گازرسانی به شهر چالانچولان از سال ۱۳۸۰ آغاز شده است و در پنج سال اخیر شرکت گاز استان و اداره گاز شهرستان دورود توجه ویژه‌ای به دشت وسیع سیلاخور به منظور خدمت رسانی به مردم فهیم و روستاییان زحمت‌کش منطقه داشته‌اند.

خادمی بیان داشت: تعداد روستاهای برخوردار از نعمت با ارزش گاز در چند سال اخیر از پنج روستا به ۳۴ مورد افزایش داشته که آمار چشمگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار