«برگ جان» جایزه «اینالکو» در جشنواره فیلم‌های آسیایی «وزول» فرانسه را گرفت

تهران (پانا) - فیلم سينمايی «برگ جان» به کارگردانی ابراهيم مختاری جایزه «اینالکو»، مؤسسه ملی تمدن و زبان‌های شرقی را از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی «وزول» در کشور فرانسه گرفت.

کد مطلب: ۷۱۱۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فیلم سينمايی «برگ جان» به کارگردانی ابراهيم مختاری و با حضور این فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران در روز افتتاحییه و در بخش رقابتی «چهره‌های سینمای معاصر آسیا» در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی «وزول» در روز سه‌شنبه 10 بهمن ماه جاری (30 ژانویه 2018) و در دومین سانس خود نیز در روز پنجشنبه 12 بهمن ماه (1 فوریه 2018) در شهر وزول در کشور فرانسه روی پرده رفت و از طرف هیئت داوران این دوره از جشنواره، جایزه «اینالکو» مؤسسه ملی زبان و ‌تمدن شرقی را دریافت کرد.
اعضای هیئت داوران بخش رقابتی «اینالکو» در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی «وزول» عبارت بودند از: «کامیلیا بادیر» از کشور ژاپن، «آرمین قراگوزلو» از کشور ایران، «پالینه موسول» از کشور کره و «ایوا سندری» از کشور فرانسه.
فیلم سينمايی «برگ جان» که هم اکنون در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در کشور روی پرده است؛ با پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره فیلم‌های آسیایی «وزول» در کشور فرانسه به نمایش درآمد.
بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی «وزول» با نمایش فیلم‌هایی از کشورهای آسیایی در بخش‌های مختلف از جمله؛ بخش رقابتی «چهره‌های سینمای معاصر آسیا»، بخش «پیش نمایش»، بخش «مستند»، بخش «واژه‌‌های زنان»، بخش «نگاهی به سینمای مغولستان»، بخش «محمد ملس؛ حافظه و زندگی»، بخش «وانگ خیشوی»، بخش «سینمای ژاپن» و بخش «مخاطبان جوان» از روزهای 10 تا 17 بهمن ماه جاری (30 ژانویه تا 6 فوریه 2018) در شهر وزول در کشور فرانسه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار