حضور دانش آموزان در همایش یاوران انقلاب حاکی از همت آنان برای ادامه دادن راه انقلاب است

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان در همایش یک هزار و 600 نفری یاوران انقلاب در سالن ورزشی احمد مظفری گفت: تربیت اجتماعی رسالت وجودی سازمان دانش‌آموزی است و حضور دانش‌آموزان حاکی از همت آنان برای ادامه دادن در راه انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۷۱۰۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

فیروز مهدی ظهر امروز در همایش 1600 نفری یاوران انقلاب در سالن ورزشی احمد مظفری،ضمن تقدیر از مدیران و مربیان سازمان دانش‌آموزی مدارس استان زنجان در برگزاری این همایش با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: این همایش با حضور یک هزار و ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر عضو تشکیلات پیشتازان مدارس دوره دوم ابتدایی و همچنین دوره اول و دوم متوسطه شهر زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این همایش برای نشان دادن همبستگی دانش‌آموزان استان به صورت نمادین و برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شده است، عنوان کرد: دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی به صورت عملی با پاره‌ای مسائل تربیتی آشنا می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی به آن دسته از فعالیت‌های توجه می‌کند، که به نوعی در مدارس با توجه به ترافیک کاری و محدودیت زمانی و تعداد برنامه‌ها اجرایی نمی‌شود، گفت: سازمان دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده و با آنان اجرایی می‌کند.

مهدی با اشاره به اینکه این سازمان به تربیت اجتماعی که رسالت وجودی این سازمان است، می‌پردازد، عنوان کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن اهداف، اندیشه‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

گفتنی است، در حاشیه مراسم، نمایشگاه آموزش همگانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار