در فرمانداری کرج برگزار شد

جلسه شورای آموزش‌ و پرورش کرج

جلسه شورای آموزش‌ و پرورش کرج با حضور اعضای این شورا و ریاست فرماندار شهرستان کرج در فرمانداری کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگلر پانا از البرز ، سیروس شفقی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش که با حضور اعضای این شورا و ریاست فرماندار ویژه شهرستان کرج در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: مدارسی که نیمه‌کاره هستند و پیشرفت فیزیکی بالایی دارند باید در اولویت باشد تا سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: با بررسی امکان فروش اراضی مدارسی که استعداد تجاری بالایی دارند می‌توان حفره‌ها و نیازهای آموزشی بسیاری از مناطق را در راستای عدالت آموزشی دیگر را پرکنیم.

فرماندار شهرستان کرج اظهار کرد: باید ارتباط شورای آموزش‌وپرورش شهرستان را با نهادها و دستگاه‌های دیگر بیش‌ازپیش نزدیک شود تا با یک هم‌افزایی بتوان نیازهای انباشته‌شده را با کمک هم حل کرد.

شفقی با تأکید بر لزوم ارائه درصد اجرای مصوبات شورای آموزش و پروش گفت: باید مشخص شود مصوباتی که داشتیم چه تعداد انجام‌شده و چه تعداد انجام‌نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه شورای آموزش‌وپرورش را تشکیل و راهکار مشکلات را بررسی کرده و روی یک راهکار مناسب کارکنیم گفت: یکی از مشکلات ما این است از روی راهکار رد می‌شویم که غلط است و باید راهکارها را بیشتر موردبررسی قرارداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار