در گفت و گو با پانا

هادی حجازی فر:شخصیت های جدی در فیلم ها را بیشتر می پسندم

تهران(پانا) - هادی حجازی فردرباره نقش خود در «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا سخن گفت، این بازیگر در جشنواره فجر امسال در فیلم لاتاری مهدویان نیز ایفای نقش کرده است.

کد مطلب: ۷۱۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

هادی حجازی فر بازیگر فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، در گفت و گو با پانا، گفت: این فیلم یکی از سخت ترین فیلم های من بود چرا که در گرمای 44 درجه با زنجیرهایی که به پاهای برهنه ما بسته شده بود، راه می رفتیم و اصلا بنا به نقش و داستان فیلم وضع خیلی بدی را تحمل می کردیم، خستگی این فیلم هنوز هم از تنم خارج نشده است .

وی درباره کاراکتر خود در این فیلم اظهار کرد: من شخصیت های جدی در فیلم ها را بیشتر می پسندم. به هرحال هر بازیگری خاستگاه های فکری و ایده های شخصی دارد که بر مبنای آن نقشی را می پذیرد. البته قول می دهم سال دیگر یک فیلم کمدی بازی کنم تا خیال همه راحت شود و بازی در کاراکتر دیگری را هم تجربه کرده باشم.

این بازیگر افزود: «به وقت شام» باعث شد من به یکی از آرزوهای دیگری که در واقع در هنر دارم برسم و آن کار با ابراهیم حاتمی کیا بود. ما چهار ماه با هم زندگی کردیم و در واقع من علی رغم احترام به مخاطب اولین شرطم در کارم این است که کارگردان در نهایت از من راضی باشد یعنی بحث و دعوا و جدل می‌کنیم چون من اصلا نمی‌توانم صرفا یک کاری را انجام بدهم بلکه وقتی کار را شروع می‌کنم تمام فکرم درگیر آن کار می‌شود و رضایت کارگردان قبل از هرچیزی برایم مهم است .

وی خاطر نشان کرد: کار تا جایی که من می‌دانم سه تا سانس فوق العاده داشته و امیدوارم مردم ما را از نظراتشان بی‌نصیب نگذارند، یعنی اینکه نظراتشان صرف اینکه خسته نباشید، عالی بود و از قبیل اینها نباشد . ابراهیم حاتمی کیا از کار من اظهار رضایت کردند که امیدوارم درست گفته باشند و در مرحله بعدی هم تماشاگران کار را دوست داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار