همایش پیاده روی، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای تایباد

به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر، پیشتازان سازمان دانش آموزی تایباد با شهدا و امام راحل تجدید پیمان کردند.

کد مطلب: ۷۱۰۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، دانش آموزان پیشتاز دختر تایباد همراه با دیگر تشکل های دانش آموزی جهت ادای احترام به آرمان های انقلاب و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر از مقابل دبیرستان حضرت خدیجه کبری تا گلزار شهدا پیاده طی نمودند.

مراسم غبارروبی نیز با حضور فرماندار، مدیراداره آموزش و پرورش ، مدیراداره بنیاد شهید و ایثارگران ، جمعی از فرماندهان سپاه و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد .

محمود آریامنش در ادامه برنامه ، ضمن عرض خوش آمد به حاضرین، از حضور پر رنگ دانش آموزان و مسئولین تشکر کرد.
وی در ادامه به بیان جایگاه شهدا و لزوم زنده نگه داشتن حماسه سازی های این عزیزان پرداخت و در ادامه افزود: نقش برجسته و غیرقابل انکار شهدای دفاع مقدس و انقلاب در حفظ امنیت و عزت کشور و اعتلای فرهنگ اسلامی در تاریخ ثبت می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش تایباد با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در اوج امنیت و آرامش قرار دارد تصریح کرد: باید قدردان جان نثاری این مدافعان انقلاب و ولایت باشیم و در تکریم خانواده های این عزیزان بکوشیم.
لازم به ذکر است این مراسم به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و سازمان دانش آموزی آپ تایباد و با همکاری بسیج دانش آموزی، جمعیت هلال احمر و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار