بيانيه معاونان آموزش ابتدايي سراسر كشور در حمايت از وزير آموزش و پرورش

تهران (پانا) - جمعی از معاونان ابتدایی در بیانیه‌ای حمایت خود از مصوبه ممنوعیت در برگزاری آزمون دوره ابتدایی را اعلام کردند.

کد مطلب: ۷۱۰۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، تعدادی از معاونان ابتدایی به دنبال مصوبه اخیر ممنوعیت آزمون و کتاب های کمک درسی در دوره ابتدایی بیانیه ای در حمایت از این مصوبه صادر کردند که متن آن به این شرح است:

وزير محترم آموزش و پرورش؛ جناب آقاي بطحايي

تصميم شجاعانه شما براي بازگرداندن كودكي فرزندان ايران، موجي از شادي و شعف را به مدارس آورد، اين خبر كه " با تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش، برگزاری هرگونه آزمون ورودی در مدارس ابتدایی ممنوع شد" فقط يك تيتر خبري نبود بلكه يك تصميم سرنوشت ساز براي آينده ايران اسلامي است .

برگرداندن نشاط به دوران کودکی و محور قرار دادن تربیت ۷.۵ میلیون دانش‌آموز ابتدایی و خداحافظي با استرس قبول شدن يا نشدن در مدارس خاص و... اين ها دستاورد كوچكي نيست .

وزير محترم آموزش و پرورش

می‌توانیم به خود بباليم كه یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین تصمیمات گرفته شده بعد از انقلاب شكوهمند اسلامي پيرامون تعليم و تربيت فرزندان ايران عزيز، در دوران وزارت شما اتفاق افتاد و چه فرخنده ايامي است كه در جشن سي و نهمين سالگرد چنين انقلابي شاهد شكوفايي انديشه اي ناب باشيم، انديشه اي که می‌تواند مقدمات اجرایی شدن سند تحول بنيادين آموزش و پرورش را به شکل صددرصدی در دوره ابتدایی فراهم کند .

ما معاونين آموزش ابتدايي سراسر كشور به نمايندگي از قشر عظيم معلمان ابتدایی، دانش‌آموزان و خانواده‌هاي ايراني، خداوند مهربان را شاكريم و از جنابعالي كه چنین فرصت ارزشمندی را فراهم آورديد، تشكر و قدرداني مي نماييم، بهترين تبريكات ما را پذيرفته و حمايت يكان يكان معلمان كشور را پشت سر خود احساس كنيد .

از همه نهادهای کشور به ویژه نمایندگان محترم مجلس انتظار داريم كنار وزير محترم آموزش و پرورش باشند تا این دستگاه بتواند همچنان در تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) كه در جهت اجرای سند تحول بنیادین و مبتني بر روش هاي نوين و عملي تعليم و تربيت است، پیشرو باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار