استاندار اردبیل:

کارخانه های تولیدی از سال آینده در منطقه ویژه اقتصادی نمین مستقر می شوند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: دولت زیرساخت های لازم در منطقه ویژه اقتصادی نمین را تامین کرده و از سال آینده شاهد استقرار و راه اندازی کارخانه های تولیدی در این منطقه خواهیم بود.

کد مطلب: ۷۱۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

اکبر بهنام جو افزود: دولت زیرساخت های لازم در منطقه ویژه اقتصادی نمین را تامین کرده و از سال آینده شاهد استقرار و راه اندازی کارخانه های تولیدی در این منطقه خواهیم بود .
وی در آئین کلنگ زنی کارخانه کریستال سلامت و راه دسترسی به منطقه ویژه اقتصادی گفت: با احداث واحدهای تولیدی در منطقه ویزه اقتصادی نمین علاوه بر اشتغالزایی، رونق اقتصادی استان نیز شتاب خواهد گرفت .
استاندار اردبیل افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه با راه اندازی کارخانه های متعدد از سال آینده شتاب می گیرد .
بهنام جو گفت: عملیات اجرایی راه ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول چهار کیلومتر شروع شده و عملیات خط انتقال گاز هم بزودی آغاز می شود .
وی با بیان اینکه تلاش جدی می شود تا وعده های داده شده به مردم تحقق یابد گفت: تمام تمرکز مسئولان در بهره برداری از طرح های اجرایی در موعد مقرر می باشد .
نماینده کارخانه کریستال سلامت نیز در این آئین گفت: کارخانه کریستال سلامت با هدف اشتغالزایی در منطقه ویژه اقتصادی نمین کلنگ زنی شده و پس از بهره برداری و تولید، محصولات آن به بازارهای اروپایی صادر می شود .
وی افزود: با راه اندازی این کارخانه با سرمایه گذاری یک هزار و 900 میلیارد ریال یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و پنج هزار نفر به صورت غیر مستقیم در آن اشتغال خواهند یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار