بهره‌برداری از 2 پروژه ورزشی در داراب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان

شیراز (پانا) - در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 2 پروژه ورزشی سالن آزادی و زمین چمن مصنوعی اداره آموزش و پرورش با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد .

کد مطلب: ۷۰۹۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

در آیین این افتتاحیه که با حضور مسئولین و روسای ادارات و خیرین و ورزش دوستان برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش داراب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدا و تبریک دهه فجر ابراز داشت: سالن ورزشی آزادی دارای دو بخش زمین ورزشی و اداری با 160 متر زیر بنای ورزشی و 300 متر زیر بنای اداری که شامل رختکن ، سرویس بهداشتی ، حمام و بوفه است.

فیروزی ادامه داد: سال 1391 کلنگ احداث این سالن ورزشی به زمین زده شد و امسال با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان از محل بودجه نوسازی مدارس به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: زمین چمن مصنوعی نیز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با هزینه ای بالغ بر 250 میلیون تومان بصورت مشارکتی ساخته شده که 50 درصد آن توسط اداره کل پرداخت و 50 درصد مابقی با همکاری مجمع خیرین و سایر ادارات و نهادها هزینه شده است.

وی افزود: استخر و پیست دو میدانی این سالن های ورزشی نیز در دست اقدام و تجهیز می باشد و ما برای ایجاد زمینه های مورد نیاز میزبانی مسابقات ورزشی استانی و کشوری در آینده به دنبال این هستیم که یکی از مدارس اطراف این مجموعه را نیز به خوابگاه اختصاص دهیم .
فیروزی اظهار داشت: درمانگاه فرهنگیان داراب نیز در کنار استخر فیروز آبادی در حال تکمیل شدن است که سقف طبقه دوم آن در حال آماده سازی است و امیدواریم با اعتباراتی که از فروش درمانگاه قدیم و مساعدتهای اداره کل آموزش و پرورش جذب شده است شاهد بهره برداری از این پروژه در سال 97 باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار