شهردار منطقه ۲۰:

نصب10 المان نوری در جنوب تهران به مناسبت دهه فجر

شهرری (پانا)- شهردار منطقه 20 از نصب 10 المان نوری مناسبتی در 10 موقعیت مکانی پل های صوفی رازی، شهرداری، شهید آوینی، شهید صارمی و بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید احمد صفوی ضمن اعلام این خبر گفت: نصب 46 هزار متر ریسه های نوری و پرچمی، اکران بیش از 3 هزار مترمربع تبلیغات محیطی و اهتزاز 500 پرچم جمهوری اسلامی در شهرری از دیگر فعالیت های محیطی این شهرداری است.
وی عنوان کرد: نمایش تصاویر انقلابی در پنج دستگاه تلویزیون شهری از جمله مهمترین اقدامات بصری در سطح منطقه است.
وی به نواخته شدن زنگ انقلاب وگلباران جایگاه جلوس امام خمینی(ره) در اولین روز از دهه فجر اشاره کرد و گفت: عطر افشانی گلزارشهدای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، یادواره شهدا و ده ها برنامه فرهنگی دیگر نظیر شب خاطره، تور انقلاب، همایش میثاق با انقلاب و اکران فیلم های موضوعی از اهم برنامه هایی است که با مشارکت مدیران محله و معتمدان محلی اجرا می شود.
صفوی خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار را از دیگر برنامه های مدیریت شهری برشمرد و افزود: به منظور رفع نیازهای درمانی نیازمندان، تیم درمانی پردیس های خدمت در قالب خدمات مشاوره ای و پزشکی، مشاوره ای در مساجد شاخص محله های کم برخوردار و نقاط جمعیتی محدوده حریم برپا می شود.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار