آغاز ويژه برنامه «باهمستان سينما» در جشنواره فجر

تهران (پانا) - اولين قسمت از ويژه برنامه «باهمستان سينما» در سى و ششمين جشنواره فيلم فجر شب گذشته روى آنتن رفت و امشب مسعود سلامى و هادى كاظمى ميهمانِ اين برنامه خواهند بود.

کد مطلب: ۷۰۹۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومى برنامه «باهمستانِ سينما»، ويژه برنامه سى و ششمين جشنواره فيلم فجر، هر شب ساعت ٢٢:١٥ از شبكه جام جم به صورت زنده از پرديس سينمايى ملت به روى آنتن مى رود.
بخش اول اين برنامه با عنوان «ميز خبر» با حضور محمدرضا مقدسيان (مجرى و كارشناس) و ميثم محمدى (مجرى و كارشناس) آغاز مى شود و به بررسى رويدادهاى مهم جشنواره و حواشى و اتفاقات جالب در اكران فيلم ها، جلسات پرسش و پاسخ، حضور مهمانان فرهنگى و مسئولان در كاخ رسانه مى پردازد.
همچنين بخش «خارج از قاب» برنامه اختصاص دارد به گزارش هاى توليدى از حال و هواى نشست ها، حضور اهالى رسانه و مهمانان در پرديس ملت و علاوه بر مرور اين اتفاقات به گفتگوى صميمانه با چهره هاى هنرى و مسئولان نيز مى پردازد.
در بخش ديگرى از برنامه «باهمستان سينما» دقايقى با عنوان «پرتره خبرنگار»، به حضور يك فعال رسانه اى، روزنامه نگار و يا خبرنگار حوزه سينما پرداخته مى شود و نقطه نظرات و تحليل آنها را در خصوص آثار اكران شده و كم و كيف برگزارى سى و ششمين جشنواره فيلم فجر مى بينيم كه در اولين قسمت از ويژه برنامه «باهمستان سينما» پويا نبى، منتقد، روزنامه نگار و فيلمساز با محمدرضا مقدسيان و ميثم محمدى به گفتگو نشست و پيرامون فيلمهاى «شعله ور» به كارگردانى حميد نعمت الله و «بمب، يك عاشقانه» به كارگردانى پيمان معادى نظرات خود را عنوان كرد.
در ادامه به گفتگوى ويژه «باهمستان سينما» مى رسيم كه در اين بخش محمدرضا مقدسيان ميزبان عوامل فيلمهاى حاضر در جشنواره خواهد بود كه شب گذشته در نخستين قسمت از اين ويژه برنامه با ابراهيم امينى، فيلمنامه نويس و انتخاب بازيگر، زيبا كرمعلى و اميرحسين هاشمى بازيگران جوان فيلم «لاتارى» به گفتگو نشست .
معرفى و نقد فيلمهاى جشنواره هم پايان بخش ويژه برنامه «باهمستان سينما» در سى و ششمين جشنواره فيلم فجر است كه شب گذشته به معرفى و نقد فيلمهاى «لاتارى»، «بمب، يك عاشقانه» و «مصادره» اختصاص داشت و نكات مثبت و منفى اين آثار مورد ارزيابى قرار گرفت.
مسعود سلامى مدير فيلمبردارى فيلم سينمايى «مصادره» و هادى كاظمى بازيگر فيلمهاى «مصادره» و «امير» ميهمانان چهارمين روز از سى و ششمين جشنواره فيلم فجر در برنامه «باهمستان سينما» خواهند بود كه ساعت ٢٢:١٥ بصورت زنده از پرديس سينمايى ملت، محل حضور اهالى رسانه روى آنتن شبكه جام جم خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار