استان لرستان در انتخابات الکترونیکی صندوق ذخیره فرهنگیان 3 نماینده خواهد داشت

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آغاز ثبت نام فرهنگیان جهت شرکت در انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان گفت : استان لرستان در انتخابات الکترونیکی صندوق ذخیره فرهنگیان 3 نماینده خواهد داشت .

کد مطلب: ۷۰۹۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،خدانظر دریکوند به فراخوان آموزش و پرورش برای ثبت نام نامزدهای عضویت در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، افزود : داوطلبان عزیز با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی entekhabat.medu.ir با استفاده از کد ملی و رمز عبور فیش حقوقی خود، می توانند نسبت به ثبت نام و ورود به فرایند انتخابات اقدام نمایند.

وی در ادامه فرایند انتخابات را از جمله امتیازات توجه به رای ، نظرو خرد جمعی فرهنگیان برشمردو افزود : این اقدام می تواند به شفافیت عملکرد صندوق و ارتقاء اعتماد اجتماعی منجر شود .

دریکوند در ادامه با درخواست از فرهنگیان ابراز امیدواری کرد با حضور با نشاط و گسترده فرهنگیان استان لرستان ، شاهد انتخاب نمایندگان کاردان و اثرگذار باشیم .

وی در پایان سخنان خودبه تعیین سهمیه استانها برای انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و تاکید کرد : سهم استان لرستان در این انتخابات 3نفر است و باید پذیرفت به هر میزانی که فرهنگیان در روند انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان مشارکت کنند ، می توانند نسبت به کارکرد مطلوب آن در آینده امیدوارتر باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار