فرمانده انتظامی ماکو خبر داد

کشف بیش از هزار ثوب البسه قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو گفت: یک هزار و ۱۱ ثوب البسه قاچاق توسط نیروهای انتظامی ماکو کشف شد.

کد مطلب: ۷۰۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، میرحیدر شفیعی فرمانده انتظامی ماکو در ارتباط با کشفیات صورت گرفته در ماکو، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در حال کنترل عبور و مرور خودروها در بخش بازرگان ماکو به یک دستگاه سواری سمند به ظن اینکه حامل کالای قاچاق بوده مشکوک شده و اقدام به متوقف ساختن آن کردند.

وی با اشاره به اینکه خودرو پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از خودرو ۲۹۴ ثوب البسه قاچاق کشف شد که با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آنها ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و همه این البسه‌های قاچاق پس از کشف به انبار منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا خودروی مورد نظر توقیف و به پارکینگ منتقل شد، ادامه داد: یک نفر متهم دستگیر شده در ارتباط با این البسه‌های قاچاق با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

شفیعی با اشاره به توقیف یک اتوبوس در ماکو، تصریح کرد: ماموران انتظامی در محور بازرگان به ماکو به یک دستگاه اتوبوس در حال حرکت به احتمال حمل کالای قاچاق مشکوک شده و دستور ایست به راننده آن دادند.

وی با بیان اینکه اتوبوس پس از توقف به منظور بازرسی‌های بیشتر به پارکینگ منتقل شد، عنوان کرد: در بازرسی از اتوبوس ۷۱۷ ثوب البسه قاچاق به ارزش ریالی ۵۵۰ میلیون ریال کشف شد که این البسه‌های قاچاق پس از کشف تا تعیین تکلیف نهایی با دستور مراجع قضایی به انبار نیروی انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به اینکه اتوبوس مورد نظر توقیف شد، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار