پیام ریس اداره اموزش و پرورش شادگان به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره)

شادگان (پانا) - منصوری ریس اداره اموزش و پرورش شادگان به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره)پیامی صادر کرد

کد مطلب: ۷۰۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

بسم الله الرحمن الرحیم جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز سی و نهمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خدمت همه همکاران فرهنگی عزیز شهرستان شادگان عرض تبریک و تهنیت دارم.

خدای بزرگ را شاکریم که توفیق مرحمت فرمود تا در پرتو رهبری پیامبرگونه آن امام عزیز و سفر کرده و آن معمار کبیر انقلاب و خلف صالحش، رهبر عزیز انقلاب، 39 سال همراه با عزت و سرافرازی را طی نموده ایم و در حال فتح قله های بلند پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان هستیم.

امروز در هر بخش از ایران اسلامی زنان و مردان فداکار و استوار و فرزندان آینده سازش کمر همت به آبادانی کشور بسته اند و این ویژگی بارز انقلاب ماست که خودباوری را به همه اقشار ملت و سطوح جامعه هدیه داده است.

امروز شاهدیم که به فضل الهی، آرمان های حضرت امام (ره) که صدور انقلاب بوده است، در جای جای کره خاکی جوانه زده و در حال شکوفایی است و آرزو و امید در دل همه کشورهای اسلامی منطقه جوانه زده است.

این افتخار انقلاب است که ملت های آزاده در مسیر آزادی خواهی و احیای هویت اسلامی خویش از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند.

مجدداً این سالروز پرشکوه و ورود تاریخی حضرت امام (ره) را گرامی داشته و ارج می نهیم و به همه عزیزان فرهنگی صمیمانه تبریک می گویم. از خدای بزرگ خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت این ارزش ها را به همه ما عنایت فرماید.

موفق و پیروز و سربلند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار