طرح‌های تشویقی در کنار طرح‌های اشتغالزایی به مددجویان جغتای اختصاص می‌یابد

مدیرکمیته امداد جغتای گفت: طرح‌های تشویقی در کنار اجرای این طرح‌های اشتغالزایی به مددجویان اختصاص می‌یابد که یکی از این طرح‌های تشویقی ارائه تسهیلات به بهسازی طرح‌های اشتغالزایی است

کد مطلب: ۷۰۸۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

رضا مسکنی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از خراسان رضوی اظهار داشت: کمیته امداد تنها نهادی است که از ابتدای طرح‌های اشتغالزایی تا انتها در کنار مددجویان خود می‌ماند.

وی افزود: قبل از اعطای تسهیلات ابتدا مهارت‌آموزی سپس ثبت نام و بعد از آن مشاوره شغلی، آموزش پایدارسازی، واگذاری طرح و اجرای آن توسط ناظر را در برنامه خود داریم.

مدیر کمیته امداد جغتای با بیان اینکه ناظرین در سال اول بعد از اجرا 6 بازدید در سال‌های دوم و سوم به ترتیب 4، 3 بازدید و در سال آخر یک یا دو بار از طرح‌های مددجویان بازدید می‌کنند، ادامه داد: این بازدیدها به منظور جلوگیری از انحراف طرح انجام می‌شود.

مسکنی بیان کرد: طرح‌های تشویقی نیز در کنار اجرای این طرح‌های اشتغالزایی به مددجویان اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: با تعاملی که با بانک‌های عامل ایجاد شده است، تسهیلات واریزی به حساب مجری طرح مسدود می‌شود و پس از تایید ناظر قسمتی از طرح اجرایی می‌شود بنابراین در قالب سه مرحله تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد جغتای با بیان اینکه دولت به کمیته امداد اعتماد دارد و این نهاد را به عنوان یکی از متولیان امر اشتغال انتخاب کرده است، گفت: ما وظیفه صیانت از اعتبارات را داریم تا اینکه طرح‌های اشتغال با کمترین انحراف انجام شده و منجر به اشتغالزایی و کمک به چرخه اقتصادی شود.

مسکنی افزود: برای نخستین‌بار در شهرستان جغتای پرورش گوسفند بورولای زنجان در روستای منیدر انجام می‌شود.

وی یادآور شد: این گوسفند یک نژاد برتر است و تبدیل علوفه به دو برابر گوشت یکی از مزیت‌های پرورش گوسفند با این نژاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار