رضایی اعلام کرد:

برگزاری 50 هزار برنامه در استان فارس به مناسبت دهه فجر

شیراز(پانا)- رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس گفت: به مناسبت دهه فجر 50 هزار برنامه در سراسر فارس برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام محمد رضایی اظهار داشت: امسال به مناسبت همزمانی ایام دهه‌ی مبارک فجر و دهه‌ی فاطمیه برنامه‌ها از روز 12 بهمن برگزار و آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح موضوع و توجه را در این روزها به ایام شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا(س) معطوف کرده‌ایم، افزود: قطعا همه باید حرمت ایام شهادت ائمه و معصومین را نگه‌داریم خصوصا در مورد بانوی فاطمه‌ی زهرا(س) که الگوی انسان‌ها محسوب می‌شود.

رضایی لزوم توجه به انصاف در طرح نقدها را متذکر شد و ادامه داد: با توجه به همزمانی ایام شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا(س) با دهه‌ی فجر، تا روز 15 بهمن مراسم جشن و شادی برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: روز 12 بهمن برنامه‌های دهه‌ی فجر را با گلباران مزار شهدا در شیراز و سراسر فارس با حضور مدیران و مسئولان، خانواده شهدا و مردم، آغاز خواهیم کرد.

رضایی با بیان اینکه روز 12 بهمن مراسمی از ساعت 8 و نیم صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد، سخنران این مراسم را حجت‌الاسلام صادقی معاون قوه‌ی قضائیه معرفی و ادامه داد: چنین مراسمی در سراسر استان فارس نیز برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس به صدا درآمدن زنگ انقلاب را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: به دلیل تعطیل بودن مدارس در روز 12 بهمن، زنگ انقلاب به شکل سراسری روز شنبه 14 بهمن به صدا در خواهد آمد.

رضایی با بیان اینکه بیش از 1500 برنامه در کمیته‌ی تخصصی بسیج اجرا می‌شود، افزود: در این ایام 500 برنامه اختصاصی ویژه‌ی بانوان و برگزاری 140 میزگرد تخصصی، برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره‌های موسیقی، تئاتر و فیلم فجر، از برپایی مراسم عمومی جشن پیروزی انقلاب در تالار حافظ نمایشگاه بین‌المللی شیراز طی روزهای 18 و 19 بهمن خبر داد.

رضایی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های خاطره‌گویی در مساجد و حسینه‌ها و تکایا، گفت: برنامه‌های نقالی و پرده‌خوانی توسط حوزه‌ی هنری، نمایشگاه عکس انقلاب به چند زبان، محافل انس با قرآن، تجلیل از مبارزان انقلاب و برنامه‌های متعدد دیگری نیز در این ایام اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار