معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش بوشهر

بازرسی نیروی انتظامی کشور از معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش بوشهر تقدیر کرد

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان بوشهر از تقدیر بازرسی نیروی انتظامی کشور از فعالیت‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسن قلندری در نشست با مسئولان انتظامی اظهار کرد: اجرای طرح‌های آموزشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نیاز به تعامل همه دستگاه‌ها دارد که نیروی انتظامی نقش پررنگ‌تری در این زمینه ایفا می‌کند.

وی با اشاره به توانمندسازی والدین در زمینه آسیب‌های اجتماعی و عوامل مخاطره‌آمیز بیان کرد: بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی برای والدین در این زمینه برگزار شد که بالغ بر 20 هزار نفر در سال 96-95 در کارگاه‌ها شرکت داشتند.

قلندری ادامه داد: 500 تا 600 نمایشگاه سیار درباره با آسیب‌های اجتماعی در همه شهرستان‌ها و مناطق استان برای والدین برگزار شده است.

این مقام مسئول افزود: 11 هزار معلول از 19 هزار معلول استان مشکل ژنتیکی دارند که با غربالگری ژنتیکی می‌توان از این اتفاق پیشگیری کرد.

وی با توجه به جمعیت 20 درصدی دانش‌آموزان نسبت به جمعیت استان افزود: دانش‌آموزان به عنوان سفیران آموزش‌وپرورش نقش بسیار روشنی در تعالی سواد اجتماعی دارند.

قلندری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس استان به موضوعات آموزشی و فرهنگی توجه ی ویژه ای دارد و باعث تسهیل کار آموزش‌وپرورش در سطح استان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار