کسب مقام اول کشوری هلال‌احمر شهرری در مسابقات حمل مصدوم

شهرری (پانا)- رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ری گفت: تیم حمل مصدوم جمعیت هلال‌احمر شهرستان ری مقام نخست را در مسابقات امدادی جمعیت هلال‌احمر کشور کسب کرد.

کد مطلب: ۷۰۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،احمد احمدی اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره از مسابقات امدادی جمعیت هلال‌احمر کشور به مدت چهار روز به‌صورت کتبی و شفاهی با حضور 31 تیم از سراسر کشور برگزار شد و تیم چهار نفره شهرستان ری با شکست رقیبان خود و کسب رتبه اول در مراحل شهرستان و استان تهران توانست رتبه نخست رشته اسکان اضطراری مسابقات سراسری رفاقت را از آن خود کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ری گفت: این دوره از مسابقات امدادی رفاقت در چهار رشته تخصصی، زبان انگلیسی، کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری و حمل تخصصی مصدوم با گروه‌بندی‌های مختلف برگزار شد که در رشته زبان انگلیسی نیز دختران ما مقام اول را کسب کردند.

احمدی تصریح کرد: حمل مصدوم که بر اساس روش‌های صحیح و منطبق با استانداردهای کشوری و در مرحله اول آن شامل تأمین تمام نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان سپس نحوه چرخش از داخل تونل و موانعی است که در مسیر حمل مصدوم باید آن مراحل را گذرانده و با متد بروز کمک‌های اولیه طبق استانداردهای کشوری آشنا باشند.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار