فرمانده انتظامی استان اردبیل :

مبارزه جدی با سوداگران مرگ در اردبیل تشدید می‌شود

اردبیل (پانا) - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی فرماندهی انتظامی استان در مقابله و مبارزه جدی با سوداگران مرگ ادامه دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدامات و برخوردها در این زمینه تشدید می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۷۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

سردار حسین عبدی در دیدار با سرپرست سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی استان برای همکاری با استانداری به ویژه در زمینه برقراری امنیت آمادگی لازم را دارد .

وی با اشاره به وضعیت امنیتی و انتظامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل جزو استان‌های امن کشور است و در سال‌های اخیر رتبه‌های اول و دوم را در بخش کاهش میزان تصادفات جاده‌ای به خود اختصاص داده است و تلاش‌ها در این حوزه در سطح استان تداوم می‌یابد .

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کاهش میزان سرقت و افزایش کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی فرماندهی انتظامی استان در مقابله و مبارزه جدی با سوداگران مرگ ادامه دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدامات و برخوردها در این زمینه تشدید می‌شود .

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: در مبارزه با قاچاق و سوء مصرف مواد مخدر جدی هستیم و با معتادان متجاهر برخورد قاطع می‌شود و انتظار می‌رود همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف در این زمینه در استان تقویت شود .

علی نواداد با بیان اینکه کمپ‌های ترک اعتیاد نباید تنها به محل تامین درآمد برای عده‌ای باشد بلکه باید خروجی آن ، افراد پاک از مصرف مواد مخدر باشد، تصریح کرد: باید از اقدامات موفق و موثر استان‌های همجوار در مبارزه جدی با مواد مخدر الگوبرداری کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار