مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی :

سرلوحه برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، سرکشی از خانواده معزز شهداست

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: بهترین جوانان ما برای به ثمر رسیدن درخت انقلاب جان خود را نثار این آب و خاک کرده اند.

کد مطلب: ۷۰۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، شامگاه دیروز، دکتر افضل پور، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی که در صدر هیئتی به سرکشی از خانواده شهید ورزشکار، علی سندروس رفته بود، در سخنانی سرلوحه کاری برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر این اداره کل را نکوداشت و تکریم منزلت شهدا و خانواده های فداکار آنان عنوان کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان، با بیان اینکه مایه سعادت است که در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محضر خانواده گرانقدر شهید مشرف شده ایم، اظهار داشت: بهترین جوانان ما برای دست یابی به والاترین اهداف الهی، عزیزترین گوهر وجودی خویش یعنی جان خود را تقدیم این آب و خاک کرده اند .

افضل پور گفت: خراسان جنوبی شهدای ورزشکار زیادی را تقدیم انقلاب کرده است که همه ساله در مراسمی فرهنگی و معنوی از خانواده های گرانقدر آنان تجلیل می شود.
سکاندار ورزش استان خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه شهید علی سندروس از شهدای انقلاب اسلامی است و اینک در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب قرار داریم برخود لازم دانستیم تا باحضور در جمع خانواده این شهید گرانقدر یادی کنیم از مبارزات و رشادت های این شهید والامقام که برای به ثمر نشستن درخت انقلاب جان خود را در طبق اخلاص قرار داده است.
در این دیدار که محمدرضا مهران پور، معاون توسعه امور ورزش، امین لطفیان، رییس اداره ورزش و جوانان بیرجند، سرهنگ ضمیری رییس بسیج ورزشکاران و سیدحسین اصغری نیز حضور داشتند،با اهدای هدایای معنوی و مادی از خانواده گرانقدر این شهید تجلیل شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار