معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش بوشهر اعلام کرد :

مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزی با حضور 3000 نفردر استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا ) معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش بوشهر از برگزاری مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزی با حضور 3000 نفر خبر داد .

کد مطلب: ۷۰۶۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

حسن قلندری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر،در مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقه طناب زنی دانش آموزی در خورموج با بیان اینکه بی رمقی شایسته مدارس مانیست تاکید کرد :اگر فضای مدرسه شاد باشد ،دانش آموز پرسش گر و با اعتماد به نفس به بار می آید و شخصیت مستقلی خواهد یافت .

قلندری با توصیف زنگ تربیت بدنی به عنوان یکی از قسمت های محبوب مدرسه اظهار داشت :زنگ تربیت بدنی باید به نحوی اداره شود که ما بتوانیم به کمک آن مهارت های گفتاری ، شنیداری و در کل مهارت های اجتماعی دانش آموزان را تقویت کنیم .بنابراین مربیان تربیت بدنی به نوعی مربیان پرورشی و ستونهای استوار نرم افزاری مدارس هستند .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه به برگزاری پر شور المپیادهای ورزشی دانش آموزی استان بوشهر اشاره کرد و گفت :پیش بینی می کنیم امسال 3000 دانش آموز را در مرحله استانی سازماندهی کنیم که این آمار از نرخ متوسط شرکت کننده در سطح ملی بالاتر است .

گفتنی است سی و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزی استان بوشهر در رشته طناب زنی مقطع ابتدایی 4 و 5 بهمن ماه در سالن ورزشی فجر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی برگذار شد و با قهرمانی تیم های دختر و پسر شهرستان بوشهر و دوم و سومی شهرستان دشتستان و دشتی پایان یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار