اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

مردم هرگونه خاموشی را به سامانه ۱۲۱ اعلام کنند

تهران (پانا) - شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای از مرم خواست در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت های برق ۱۲۱ اعلام کنند.

کد مطلب: ۷۰۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمده است: با توجه به بارش برق و نزول رحمت الهی، این شرکت با تشکیل ستاد مدیریت بحران ضمن رصد لحظه به لحظه و مدیریت، راهبری شبکه توزیع برق، با تمام توان و آمادگی کامل نیروهای عملیاتی شرکت، نسبت به تأمین برق پایدار مشترکان اقدام نموده است.

شایان ذکر است د حال حاضر هیچ گونه مشکل خاصی در روند تأمین برق مشترکین وجود نداشته و تنها موارد محدودی از سقوط درختان در برخی کوچه ها و معابر بر روی شبکه‌ها و قطع موردی برق گزارش شده است.

این شرکت ضمن پوزش بابت قطعیهای ایجاد شده، از شهروندان تهرانی درخواست کرد با توجه به احتمال سقوط درختان بر روی تأسیسات برق رسانی و کابل‌های برق و احتمال قطع برق، ضمن رعایت نکات کامل ایمنی و حریم شبکه در هنگام برف روبی، در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت های برق ۱۲۱ اعلام کنند و با بردباری، این شرکت را در تأمین برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.

در این اطلاعیه آمده است: نیروهای اجرایی شرکت از ساعات اولیه بارش برف در شب گذشته در حال آماده باش بوده و نسبت به رفع هر گونه عیوب پراکنده ناشی از شرایط جوی شبکه برق رسانی اقدام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار