مدیر کل شوراهای وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش هم ابزار و هم هدف توسعه است

تهران (پانا) - مدیر کل شوراهای وزارت آموزش و پرورش در همایش گرامی داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت: آموزش و پرورش هم ابزار و هم هدف توسعه است.

کد مطلب: ۷۰۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، رسول پاپایی مدیر کل شوراهای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هدف غایی توسعه به شمار می رود، تاکید کرد: شوراهای آموزش و پرورش در تمامی جوامع دنیا رکن اصلی توسعه محسوب می گردد.

وی ، آموزش و پرورش را هم ابزار توسعه و هم هدف توسعه دانست و افزود: امروزه نگاه مردم دنیا در سطح کلان جهانی دیگرفقط آموزش و پرورش عمومی و صرف خواندن و نوشتن نیست و بلکه کیفیت در آموزش را بسیار مورد توجه قرار داده اند.

پاپایی ، با تاکید بر این که هر کجا بحث کیقیت پیش می آید به سرمایه گذاری بیشتری نیاز می باشد ، تصریح کرد:مشارکت سه ارزش اصلی در درون خودبه همراه دارد که از جمله آنها شرکت در سرنوشت، تمرکزگریزی و نظارت پذیری می باشد که امروزه باعث شده در دنیا مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیر کل شوراهای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مبحث مشارکت هنوزدر کشور به شکل جدی نهادینه نشده است ، یادآورشد: تدوین نظام جامع مشارکت با پیشنهادات و نظرات ارزنده کارشناسان متخصص و اساتید دانشگاه باید طراحی گردد که قدمهای ارزنده ای در این راستا برداشته شده است .

پاپایی در پایان مترقی ترین قانون در صد سال اخیر به گفته کارشناسان را قانون شوراها دانست و خاطر نشان کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از جایگاه بسیار ارزنده ای در سطح کشور برخوردار است که بی شک حاکی از تلاش بی وقفه رییس و اعضای محترم شورای آموزش و پرورش این استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار