نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

رتبه مدیران استان زنجان در "اهتمام به اقامه نماز" در کشور بالاست

زنجان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اکثر مدیران استان در حوزه اقامه نماز در ادارات قابل تقدیر هستند، گفت: رتبه مدیران استان زنجان در زمینه "اهتمام به اقامه نماز" در کشور بالاست و رابطین با قوت قلب بالایی کار می کنند.

کد مطلب: ۷۰۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

آیت اله علی خاتمی در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان نماز دستگاههای اجرایی استان که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، اظهار کرد: از مدیران زنجان به عنوان مدیران پایتخت شور و شعور حسینی انتظار می رود همواره در عرصه نماز پیشقدم باشند و رتبه های بالایی را در این عرصه در کشور کسب نمایند.


وی بازبینی مجدد درخصوص نمازخانه های ادارات را خواستار شد و افزود: باید موانع موجود از قبیل عدم رعایت نظافت محل اقامه نماز و انحصارطلبی را در اقامه نماز برطرف کرد تا با استفاده از ظرفیت های موجود، کارکنان دولت بتوانند در نماز جماعت دستگاه اجرایی محل خدمت خود حضور یابند.


امام جمعه زنجان، نماز را تنها عبادت تعطیل‌ناپذیر در طول زندگی انسان عنوان کرد و گفت: بسیاری از عبادات و تکالیف دینی ممکن است در شرایط خاص، از انسان ساقط شود ولی نماز هرگز در زندگی انسان تعطیل‌پذیر نیست.


نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) تمامی فعالیت های انسان را تابع نماز آن ها دانست و افزود: با توجه به میزان اهمیت مدیران به نماز می توان آن ها را ارزیابی کرد.


آیت اله خاتمی، حضور مدیران دستگاه های اجرایی در نماز جماعات محل سکونتشان را مهم دانست و گفت: با این اقدام، هم کارمندان و هم مردم عادی کارکنان نظام را در نماز جماعت مشاهده می کنند و از این جهت برکات فراوانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار