تاکیداستاندار قزوین:

ضرورت حمایت از توسعه ی واحدهای تولیدی موفق در استان

استاندار قزوین گفت: حمایت از توسعه ی واحدهای تولیدی موفق در استان و حل مشکلات تولید استان با جدیت در دستور کار قرار می گیرد.

کد مطلب: ۷۰۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، عبدالمحمد زاهدی" ساعتی پیش در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت استان با بیان این مطلب ادامه داد:مشکلات واحدهای تولیدی صرفا بحث نقدینگی نیست فرسودگی ماشین آلات و قدیمی بودن تکنولوژی از موارد مهمی است که می بایست در راستای تقویت تولید و حفظ و توسعه ی اشتغال مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.
استاندار افزود: نوسازی ماشین آلات و به روز شدن تکنولوژی واحدهای تولیدی باعث خواهد شد که تولیدات قادر به رقابت در بازار جهانی باشند ولی درغیر اینصورت این امر میسر نخواهد شد.
زاهدی با تاکید بر ضرورت حمایت از واحدهای موفق افزود: دراستان قزوین واحدهای تولیدی بسیاری وجود دارد که با وجود مدیران توانمند با موفقیت کار خود را ادامه می دهند ما نیزبا هدف ایجاد اشتغال جدید، توسعه ی این واحدها را در دستور کار داریم .
استاندار قزوین افزود: رسیدگی و حل مشکلات واحدهای تولیدی که با موانعی مواجه هستند را در دستور کار خود در استان قرار خواهم داد.
استاندار ادامه داد: در خصوص واحدهای تولیدی که تعطیل هستند نیز می بایست با یک شیوه ی کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت امکان موانع موجود مرتفع وبه چرخه ی تولید برگردند.
زاهدی تاکید کرد: موانع تولید و اشتغال را پس از بررسی کارشناسی از هیات دولت و مجلس پیگیری خواهم کرد تا در استان با مشارکت، همدلی و وحدت رویه این مشکلات و موانع در استان برطرف شود.
احمد معابی عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: با تجربه ای که خانه صنعت دارد امادگی داریم برای حل مشکلات واحدهای صنعتی در استان همراه دولت باشیم.
وی افزود: راهکارهای عملی برای حل مشکلات را می دانیم و همه توان خود را برای رفع موانع بکار می بندیم تا فضای کسب و کار تسهیل شود.
معابی با بیان اینکه نوسازی واحدهای فرسوده برای رونق تولید ضروری است بیان کرد: ۱۵ نماینده در شوراهای حل اختلاف داریم تا به رفع مشکلات کمک کنند.
منصور طالبی عضو دیگر خانه صنعت قزوین گفت: تغییر قیمتها به صادرات آسیب می زند، باید از صادرکننده واقعی حمایت شود و دادن یارانه حمل و نقل می تواند کمک صادرکننده باشد.
وی با اشاره به اینکه تثبیت نرخ گاز و حامل های انرژی برای صنعت باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: فعال کردن نمایندگان بازرگانی در خارج از کشور هم مهم است که انتظار مساعدت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار