وزیر آموزش و پرورش: استفاده از واژه گلزار شهدا در بخشنامه اخیر کم دقتی بوده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بخشنامه این وزارتخانه برای ممنوعیت بازدید دانش آموزان از گلزار شهدا را ناشی از بی دقتی عنوان کرد که در دستورالعمل آینده، اصلاح خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سیدمحمد بطحایی پس از جلسه هیات دولت درباره بخشنامه اخیر این وزارتخانه برای ممنوعیت بازدید دانش آموزان از گلزار شهدا، اظهار کرد: در اطلاعیه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش که روز گذشته منتشر کرد، اولا استفاده از واژه گلزار شهدا کم دقتی بوده و ما نباید این واژه را در این بخش ها به کار می بردیم.

وی افزود: منظور حضور دانش آموزان کلاس های اول و دوم ابتدایی و پیش دبستانی ها در آرامستان ها بوده که متخصصان علوم تربیتی با حضور کودکان خردسال در آرامستان ها مخالف هستند.

بطحایی خاطرنشان کرد: این دستورالعمل تا اسفندماه به صورت آزمایشی اجرا می شود و در دستورالعمل تکمیلی که در فروردین ماه 97 ارائه خواهیم کرد، آن را تصحیح خواهیم کرد.

وی افزود: در آن بخشنامه آمده است که کودکان خردسال و کودکستانی ها و دانش آموزان کلاس های اول و دوم ابتدایی در برخی از مراکز درمانی و بهداشتی و آرامستان ها حضور پیدا نکنند اما آوردن واژه گلزار شهدا کم دقتی بوده است که در دستورالعمل بعدی آن را تصحیح خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار