معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت انتقال ارزشهای اسلامی به دانش آموزان است

اسلامشهر (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در مراسم جشن عبادت سه هزار دانش آموز دختر شهرستان اسلامشهر در حرم امام راحل ،آشنایی دانش آموزان با ارزشهای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را از مهم ترین وظایف دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد.

کد مطلب: ۷۰۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

مجتبی هاشمی در گفت و گو با خبرنگارپانا شهرستانهای تهران در این رابطه اظهار داشت :آموزش و پرورش در زمینه تربیت دینی دانش آموزان با ارزشهای اسلامی با تشکیل کارگروه های خاص این وظیفه مهم را برعهده دارد و در این راستا ،جشن تکلیف برنامه ای است که در مقاطع سنی خاص برای دانش آموزان اجرا میگردد.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان ما پس از برگزاری جشن تکلیف ، آموزه های دینی و وظایف شرعی خود را در خانواده و با کمک مربیان تربیتی و پرورشی در واحدهای آموزشی خواهند آموخت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران،در آستانه فرارسیدن فجر انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت :دستگاه تعلیم و تربیت باید مفاهیم انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل رابا بیان دقیق به دانش آموزان انتقال دهد.

هاشمی از مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر و کلیه عوامل اجرایی به جهت برگزاری جشن تکلیف سه هزار دانش آموز دختر در حرم امام راحل تقدیر نمود.

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار