در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

بیم و امیدهای مدیر تیم ملی دوومیدانی درباره مسابقات قهرمانی آسیا

تهران (پانا) – مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی رکوردهای زنان ملی‌پوش برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را مناسب نمی‌داند.

کد مطلب: ۷۰۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

تیمور غیاثی، مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت اردوی ملی پوشان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران گفت: خوشبختانه شرایط خوب پیش می‌رود، تاکنون 23 کشور و 350 ورزشکار برای این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، ما هم از چند وقت پیش شرایط را برای میزبانی این رقابت‌ها فراهم کردیم و در مراحل پایانی آن هستیم .

وی افزود: در حال حاضر مجموعه ورزشی آفتاب در حال آمادگی و تعمیر است که طبق اعلام پیمانکار، هشتم بهمن‌ماه کار تعمیر به اتمام می‌رسد و یک سری تجهیزات هم برای این مسابقات از کشور بلژیک و چین وارد کردیم. خدا را شکر شرایط خوب است و این میزبانی هم با این تعداد ورزشکار اتفاق بزرگی است .

غیاثی به وضعیت ورزشکاران اشاره کرد و گفت: مردان ما وضعیت خیلی خوبی دارند و با توجه به اینکه میزبانی در ایران است تعداد ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها از سوی ایران زیاد است که این موضوع هم نقطه قوت این رقابت‌هاست. ورزشکاران مرد از مدت‌ها قبل در اردوهای مختلف برون‌مرزی و داخل کشور هستند .

وی به وضعیت دختران اشاره کرد و گفت: ما به دختران هم در این رقابت‌ها هم امید داریم اما درکل آنها نسبت به مردان در این چند وقت اخیر رکوردهایی خوبی ثبت نکردند، با این حال امیدواریم در این مسابقات نتیجه بگیرند .

مدیر تیم‌های ملی به تعطیلی اردوی زنان و هزینه روزی 40 هزار تومان اشاره کرد و گفت: مسئولیت ورزشکاران را به هیات های استانی سپردیم و در این یک هفته آخر هم قرار است استان ها روزی 40 هزار تومان برای غذای ورزشکاران فراهم کنند .

وی در پاسخ به اینکه در مجموع این مقدار کم نیست، گفت: برای مردان هم همین قدر هزینه کردیم و مشکلی وجود ندارد .

غیاثی در پایان گفت: امسال رقابت‌های قهرمانی آسیا با توجه به میزبانی ایران یکی از بهترین رقابت‌هاست، کشورهای زیادی خواستار حضور در این رقابت‌ها هستند و امیدواریم یکی از بهترین میزبانی‌ها را داشته باشیم. خدا را شکر دوشنبه مربی حدادی هم به ایران آمد و دیگر ملی پوشان هم زیر نظر مربیان کار می‌کنند. هدف نهایی ما مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتاست که امیدوارم ملی پوشان در آن مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته باشند. البته در اسفندماه هم مسابقات جهانی دو سرعت در انگلستان است که ملی پوشان برای این رقابت هم در حال آمادگی هستند. به نظرم با توجه به شرایط و بودجه محدود ما کارها همگی خوب پیش می‌رود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار