سريال «شهرزاد» فصل چهارمي ندارد

تهران (پانا) - پخش و توزيع خانگي فصل سوم سريال شهرزاد از دوشنبه هفته آينده در تهران و شهرهاي ديگر آغاز مي‌شود و برخلاف شايعاتي مبني بر ساخت قسمت چهارم اين مجموعه، «شهرزاد» فصل چهارمي نخواهد داشت.

کد مطلب: ۷۰۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سریال شهرزاد که پخش فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ آغاز شد، به‌واسطه ویژگی‌هایی همچون داستانی متفاوت، تیم بازیگری قوی و موسیقی شنیدنی توانست توجه عموم مردم را جلب کند و به یکی از بر‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شود.
پس از استقبال از فصل نخست اين مجموعه اواخر مهرماه فصل دوم این سریال با ۱۵ قسمت به پایان رسید و در ادامه قسمت سوم اين مجموعه از دوشنبه هفته آينده وارد بازار شبكه خانگي مي‌شود.
داستان‌های عاشقانه سریال شهرزاد از کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و حسن فتحی (کارگردان و نویسنده)، نغمه ثمینی (نویسنده) و محمد امامی (تهیه‌کننده) اعضای اصلی تیم تولید آن بودند.
همچنین در تیم بازیگری آن که سه نسل از هنرمندان ایرانی را در خود جای داده است بازیگران مشهوری از جمله علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، حامد زمانی، پریناز ایزدیار، امیر جعفری، رضا کیانیان و ابوالفضل پور عرب حضور داشتند كه باعث استقبال مخاطب از اين سريال شد.
رامین ناصر نصیر، يكي از بازیگران سریال «شهرزاد»، دیروز در صفحه اینستاگرام خود درباره احتمال ساخت فصل چهارم این سریال و نقش آفرینی‌اش در اين مجموعه نوشت: تا جایی که می‌دانم فصل چهارم این سریال ساخته نخواهد شد و تا کنون درخصوص همکاری برای فصل جدید، صحبتی با من نشده است.
تصویربرداری فصل سوم سریال «شهرزاد» همزمان با پخش فصل دوم این سریال از شهریور ماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار