استاندار اردبیل:

تیم متخصص پدیده طلاق را در اردبیل بررسی عملی می‌کنند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: یک تیم متخصص با راهکارهای علمی و منطقی علل افزایش طلاق را در استان اردبیل به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌دهند.

کد مطلب: ۷۰۵۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

اکبر بهنام‌جو در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار کرد: ما باید به صورت کارشناسی و دقیق علل و عوامل افزایش طلاق را در جامعه که آسیب‌های متعددی را نیز به همراه دارد مورد بررسی قرار دهیم تا زمینه مناسبی را برای کاهش این آسیب و استحکام نظام خانواده شاهد و ناظر باشیم .

وی با بیان اینکه در کاهش آمار طلاق باید به کار اساسی و ریشه‌ای دست بزنیم تا در این فرآیند نقصان و برخی کاستی‌ها به سرعت و به دقت برطرف شود، خاطرنشان کرد: باید در راه‌اندازی مراکز متعدد آموزش و مشاوره قبل از ازدواج اقدامی عملی انجام دهیم تا شاهد مهار و کنترل این آسیب اجتماعی باشیم .

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها باید در تولید و پخش برنامه‌های متناسب با شان نظام خانواده به استحکام این بنا بیش از گذشته کمک کنند، تصریح کرد: ما باید متوجه پیامدهای طلاق و آسیب‌های ناشی از آن باشیم تا با احساس مسئولیت کار را به صورت منطقی روبه جلو حرکت دهیم .

در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق برگزار شد مقرر شد تا علاوه بر همراهی و همکاری رسانه‌ها و نقش موثر نهادها و موسسات فرهنگی دستگاه‌های مرتبط نسبت به غنای اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلامی در توجه به نظام خانواده تلاش و کوششی جدی داشته باشند تا در سال‌های پیش رو شاهد کاهش آمار طلاق و تبعات ناشی از آن باشیم .

در این جلسه از برنامه‌ریزی‌های گسترده برای گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت معرفی خدمات نظام اسلامی در چهار دهه گذشته خبر داده شد و از برگزارکنندگان یادواره‌های شهدا به ویژه یادواره شهدای نیارق و منطقه عشایری قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار