«رویای ایرانی» یک خبرنگار آمریکایی در هيسپان

تهران (پانا) - «کلیب ماپین» خبرنگاری آمریکایی در پی اولین نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوان های اروپایی و امریکایی به ایران سفر کرده و به دنبال دیدار با نویسنده نامه است؛ سفر او در قالب مستندی با عنوان «رویای ایرانی» به آنتن هیسپان رسیده است.

کد مطلب: ۷۰۵۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی هیسپان، مستند «رویای ایرانی» (The Iranian Dream) روایت حضور 10 روزه یک خبرنگار آمریکایی به نام «کیلب ماپین» در ایران است که در پی اولین نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوان های اروپایی و امریکایی به ایران سفر کرده و به دنبال دیدار با نویسنده نامه است.
در این مستند می بینیم که حضور 10 روزۀ «ماپین» همزمان با ایام مهمی مانند نیمه شعبان و ارتحال امام خمینی در ایران است که تجربیات ارزشمندی از ایران برای او به ارمغان می آورد.
«کیلیب ماپین» به عنوان راوی مستند در این سفر با اقشار مختلف مردم گفت وگو می کند و باور نمی کند که مردم ایران بر خلاف مردم کشورش اطلاعات سیاسی زیادی دارند و یا اینکه در ایران کنسرت موسیقی برگزار شود و یا در کتابفروشی ها به راحتی کتاب های مکاتب مختلف اندیشه ای پیدا شود و .....
در این سفر، او به مزار شهدای هسته ای ایران نیز می رود و درباره موضوع توضیحاتی ارائه می دهد.
مستند «رویای ایرانی» به نویسندگی وکارگردانی مصطفی رضوانی محصول سال 2016 قرار است در سه قسمت 25 دقیقه ای از امشب 2 بهمن ماه ساعت 20:30 (به وقت تهران) به روی آنتن هیسپان تی وی برود و در ساعات 2:30 بامداد، 7:30 و 14:30 بازپخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار