رئیس اداره ثبت احوال سلماس:

کاهش ۲,۷ درصدی آمار ثبت ازدواج در سلماس نسبت به سال گذشته

رئیس اداره ثبت احوال سلماس گفت: در طول سال ۹۶ شاهد کاهش ۲,۷ درصدی آماز ازدواج در سلماس نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

کد مطلب: ۷۰۴۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، بهمن آقاجان زاده رئیس اداره ثبت احوال سلماس با اعلام آمار وقوع ولادت در این شهرستان گفت: از مجموع آمار ولادت در سلماس طی ۹ ماه سال جاری، ۲ هزار و ۸۶۴ ولادت ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: پرطرفدارترین اسامی انتخابی در سلماس شامل محمد، امیرعلی و امیرمحمد برای نوزادان پسر و فاطمه، رها و یسنا برای نوزادان دختر است.

آقاجان زاده با اشاره به آمار فوت طی ۹ ماه سال جاری در سلماس بیان کرد: در این مدت ۷۱۴ نفر فوت کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش وقوع فوت را در این شهرستان شاهد هستیم.

وی در ارتباط با ثبت وقایع ازدواج طی ۹ ماه سال ۹۶ یادآوری کرد: امسال هزار و۴۴۰ واقعه ازدواج در شهرستان رخ داده که از این رقم ۶۰۳ مورد ازدواج شهری و ۸۳۷ مورد ازدواج روستایی بوده و نشانگر۲,۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

رئیس اداره ثبت احوال سلماس با اشاره به رشد ۱۴,۸ درصدی طلاق در این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: در این مدت ١٧٨ مورد طلاق در سلماس به ثبت رسیده که ٩٨ مورد آن در مناطق شهری و ٨٠ مورد نیز در مناطق روستایی سلماس بوده است.

آقاجان زاده با اعلام صدور و تحویل ۳۷ هزار و ٣٩٤ فقره کارت هوشمند ملی در سلماس از ابتدای سال تاکنون، اظهار کرد: ۴هزار و ٦٦٣ فقره شناسنامه نیز امسال در این شهرستان مکانیزه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار