امام جمعه پیشوا:

تنبلی و روزمرگی از آفت‌هایی است که می‌تواند دامن‌گیر کشورمان شود

پیشوا (پانا) - امام‌جمعه پیشوا با اشاره به آفت‌هایی که می‌تواند دامن‌گیرمان کشورمان شود، گفت: یکی از این آفت‌ها تنبلی، روزمرگی، موازی کاری و بی‌برنامگی است.

کد مطلب: ۷۰۴۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین روح‌الله باقری در نشست شورای اداری شهرستان پیشوا که به ریاست محمدکرم محمدی فرماندار این شهرستان برگزار شد، با تسلیت شهادت هم‌وطنانمان در سانحه کشتی سانچی گفت: امیدواریم روح این عزیزان با ائمه اطهار محشور شود؛ سانحه دردناکی بود که در آن 32 نفر از خادمان به کشور در راه اعتلای میهن اسلامی‌مان به شهادت رسیدند.

باقری افزود: در حالی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفتیم که در طول این چهار دهه، فراز و نشیب‌ها، گرفتاری‌ها و مشکلات، پیروزی‌ها، اقتدار و مسائل عزتمندانه ای را پشت سر گذاشتیم.

وی اظهار داشت: کشورهای غربی از این انقلاب‌ها زیاد دیده بودند اما آن انقلابی که بتواند حرکت کند آن‌هم برخلاف موج جهانی و به پیشرفت‌های چشمگیر و خیره‌کننده‌ای دست یابد را ندیده بودند.

امام‌جمعه پیشوا گفت: پیشرفت‌های علمی و فرهنگی زیادی در طول تاریخ انقلاب اسلامی حاصل‌شده است؛ در مباحث خدمت‌رسانی به‌ویژه خدمت در روستاها که نمونه‌های آن را در روستاهای بخش مرکزی و جلیل‌آباد شهرستان پیشوا مشاهده می‌کنیم، خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است و بی‌انصافی است که اگر بگوییم کاری انجام‌نشده است.

باقری بابیان اینکه دشمنان همواره شیطنت‌ها، مکرها و حیله‌های زیادی را علیه انقلاب به کار گرفتند، ادامه داد: در زمینه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و دفاع از کشور کارهای بزرگی صورت گرفته است که شاید بسیاری از مردم آن‌ها را نبینند؛ ما می‌بینیم که چه‌کارهای بزرگی برای دفاع از مردم و دور کردن آسیب از آن‌ها انجام می‌گیرد.

وی افزود: در مباحث دموکراسی، سیاسی، آزادی اندیشه، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزش‌وپرورش، نیروهای خدمت رسان و دیگر زمینه‌ها، کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است اما هر انقلاب، کشور و حکومتی یک سری آفت دارند.

باقری با اشاره به آفت‌هایی که می‌تواند دامن‌گیرمان کشورمان بشود گفت: یکی از این آفت‌ها تنبلی، روزمرگی، موازی کاری و بی‌برنامگی است؛ بسیاری از ما هیچ برنامه‌ای برای آینده نداریم و کمتر دیده می‌شود که بافکر خود، کار و اقدامی جهادی انجام دهیم.

امام‌جمعه پیشوا لزوم سکونت مدیران را در شهرستان پیشوا مورد تأکید قرارداده و اظهار:اشت حضور چنین فرمانداری که در پیشوا ساکن است نعمتی برای شهرستان محسوب می‌شود کما اینکه از مدیرانی که ساکن این منطقه نیستند گله‌مند هستم.

وی گفت: مدیری که خود و خانواده‌اش در کنار مردم نباشند، درد و مشکلات مردم را حس نمی‌کند و معنی نان خراب، مشکلات امنیتی و مزاحمت‌های خانوادگی را نمی‌فهمد.

باقری افزود: درصد زیادی از مدیران شهرستان پیشوا پروازی هستند و میزان زیادی از توان، فرصت و وقتشان در مسیر رفت‌وآمد تلف می‌شود که این موضوع علاوه بر کاهش رسیدگی به مشکلات مردم سبب اذیت و آزار خود مدیران است.

امام‌جمعه پیشوا بابیان اینکه مردم ایران اسلامی دلباخته انقلاب هستند، اظهار داشت: بخش مهمی از آشوب‌های اخیر را مثلت شوم آمریکا، منافقین و عربستان شکل داده بودند اما یک‌درصدی هم ما مدیران مقصر هستیم؛ کم‌کاری‌ها، تنبلی‌ها و بی‌برنامگی‌های ما باعث نگرانی، اعتراض و گلایه مردم شده است.

باقری گفت: در 40 سالگی انقلاب اسلامی باید برنامه‌های خوبی را در سطح شهرستان به‌ویژه از جانب دستگاه‌های فرهنگی شاهد باشیم و از شهرداری و شورای اسلامی شهر انتظار داریم تا با توجه به فجر فاطمی امسال، زیباسازی شهری بسیار خوب و مناسبی انجام شود.

امام‌جمعه پیشوا افزود: نهادهای دیگر مانند آموزش‌وپرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران کارهای زیبا و جدیدی را در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام دهند و این برنامه‌ها در برنامه‌های سال قبل خلاصه نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار