زکات بهترین درمان، برای دردهای اقتصادی است

رشت (گیلان) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه پرداخت به موقع زکات را درمانی بر دردهای اقتصادی جامعه امروز عنوان و گفت: پرداخت به موقع زکات رشد و سلامت اجتماعی را در بردارد.

کد مطلب: ۷۰۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام کریم عاشوری با بیان اینکه زکات به‌عنوان واجب الهی و دغدغه امروز جامعه اسلامی نیازمند توجه جدی است،اظهار کرد:اگر همه مسلمانان زکات اموال خویش را صحیح و کامل بپردازند،هیچ فردى فقیر و محروم در سرتا سر کشور اسلامى باقى نخواهد ماند .

وی پرداخت به موقع زکات را درمانی بر دردهای اقتصادی جامعه امروز عنوان و تصریح کرد:پرداخت به موقع زکات رشد و سلامت اجتماعی را در بردارد و لازم است دستگاه‌هایی که به‌عنوان عضو شورای زکات انتخاب شده‌اند با کارشناسی دقیق و تخصصی در انجام این تکلیف کوتاهی نکنند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه افزود:فرهنگ سازی،آگاهی بخشی و تشویق اقشار مختلف مردم شهری و روستایی به انجام فریضه زکات از وظایف مسئولان دینی و مذهبی و متولیان فرهنگی است .

حجت‌الاسلام عاشوری در پایان با اشاره به اینکه اسلام دین عمل است،خاطرنشان کرد: فقرا زمانی در یک جامعه به کارهای خلاف کشیده می‌شوند که در تنگنا باشند و مسئولین ذیربط زکات، باید در بحث توزیع زکات به این امر توجه داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار